Capsula  -  Poveste de mahala II : Oiţa rătăcită  -  Pure Evil  -  Depozit.03  -  În noapte  -  În umbra deasă a realităţii  -  Aici şi acum  -  Peştera I  -  Nu ne vom mai întâlni în toamnă, domnule profesor !  -  Luminile oraşului II  -  Taxi  -  Aura urii  -  Obsesia  -  ªi vremea vine ca să plângi  -  Texte.01  -  Strada inocenţilor  -  Cioara  -  Pierderea  -  Meditaţie  -  Babylon Five: Mercenarii  -  Avatarul  -  Citadela Asociaţiei  -  Lumea de sus  -  Cartea cu autor necunoscut  -  Cadou pentru regele Isrunului  -  Corespondenţă literară  -  Cunoaştere  -  Asura Ni, Drahan - I - Bolte de Crini  -  Cinci personaje în căutarea unor măşti vesele  -  Luminile oraşului IX  -  Anul 10000  -  Alfa si Omega. Moon  -  Muzeu Apocaliptic  -  Curcubeul  -  Jocul Zeilor (IX)  -  Casa galbenă  -  Evadare din Paradis  -  Norul de argint  -  Gena morţii este instituirea metafizicii moderne  -  Între „Ei” şi noi, Pământul! (I)  -  Cincizeci  -  Poveste de mahala III : Foamea!  -  Greaţă  -  Înălţarea  -  Lecţie de Umanitate !?  -  Visul  -  Arta de a purta un război  -  Joia neagră  -  Umbrele nopţii  -  Omul invizibil

SCI FI străbate Europa pe drum de cărămizi galbene alături de OMUL DE TINICHEA

Omul de tinichea
  SciFi Channel
Recomandări Sci Fi Channel

SciFi Channel

Publicat Miercuri, 12 Martie 2008, ora 10:01

Bucureşti, 21 februarie 2008: Canalul SCI FI a obţinut drepturile PAY TV în exclusivitate asupra apreciatei drame OMUL DE TINICHEA, pentru trei regiuni europene: Benelux, Europa Centrală şi de Est (CEE) şi Marea Britanie. Acordul – negociat de Monica Iglesias, Head of Acquisitions pentru SCI FI, şi Joel Denton, President Production & Distribution pentru RHI Entertainment – include şi drepturi suplimentare pentru transmisie mobilă, pe Internet şi VoD Catch Up, în cazul Marii Britanii.

Canalul SCI FI este distrbuit la nivel naţional prin platforma digitala Max TV, începând cu luna martie 2008. În România, drama OMUL DE TINICHEA va avea premiera în luna aprilie pe canalul Sci FI.

Aventura derulată în 3 episoade a câte două ore este o reluare dintr-un unghi proaspăt a îndrăgitului roman al lui L. Frank Baum, „Vrăjitorul din Oz”, cu personaje revitalizate pentru publicul secolului 21. Vrăjitoarea cea Rea de la Apus a dispărut, ca şi ţărăncuţa Dorothy Gale… iar vrăjitoarea îmbrăcată în costum de piele, Azkadellia (Kathleen Robertson), o înfruntă pe DG (Zooey Deschanel), o tânără care trăieşte în Vestul Mijlociu american, dar este adusă într-un ţinut în descompunere, The O.Z (The Outer Zone – Zona Exterioară), pentru a-şi împlini destinul.

Jon Farrar, Programming Director pentru SCI FI, declară: “Suntem încântaţi să prezentăm această dramă inventivă şi incitantă în faţa publicului european. Este o versiune curajoasă şi îndrăzneaţă a poveştii originale, care reuşeşte să forţeze limitele imaginaţiei, fără a pierde nimic din farmecul variantei clasice.”

Fanii vor fi încântaţi de apariţia lui Richard Dreyfuss în rolul Mystic Man – versiunea contemporană a Vrăjitorului – alături de Glitch (Alan Cummings), un tip ciudat, căruia îi lipseşte o jumătate de creier; Raw (Raoul Trujillo), o făptură cu aspect de vârcolac, care îşi doreşte să aibă curaj; şi Cain (Neil McDonough), un fost poliţist curajos (cunoscut în O.Z. sub numele de Omul de Tinichea – Omul de Tinichea) care vrea să îşi răzbune inima zdrobită.

Iniţial produsă pentru canalul american SCI FI, această producţie fantastică de 20 milioane de dolari a fost difuzată în premieră toamna trecută, fiind urmărită de 6,3 milioane de telespectatori – cea mai mare cotă de audienţă din istoria reţelei TV.

Farrar a adăugat: “Drepturile noastre extinse pentru piaţa din Marea Britanie ne permit să aducem aici aceeaşi promoţie multi-faţetată care ne-a ajutat să asigurăm succesul uriaş al producţiei HEROES, on şi off-air. Comunitatea online caută pe canalul nostru broadband, SCI FI Play, conţinut de înaltă calitate, difuzat în premieră, iar OMUL DE TINICHEA este propunerea perfectă pentru acest serviciu.”

Producătorii executivi ai dramei sunt Robert Halmi, Sr şi Robert Halmi, Jr – echipa care a susţinut mini-seriile premiate HOGFATHER, DINOTOPIA şi LEGEND OF EARTHSEA. Nick Willing, cunoscut pentru PHOTOGRAPHING FAIRIES şi ALICE IN WONDERLAND este regizorul.

Achiziţionarea producţiei OMUL DE TINICHEA continuă relaţia SCI FI cu distribuitorul internaţional RHI, prin care canalul şi-a asigurat drepturi similare în Benelux, Marea Britanie şi Europa Centrală şi de Est, pentru noul serial FLASH GORDON. Avându-l în rolul titular pe Eric Johnson, devenit celebru după SMALLVILLE, serialul este deja difuzat pe canalul SCI FI în Polonia, urmând ca premierele din Marea Britanie şi Benelux să aibă loc în martie şi respectiv aprilie.

Note pentru editori:

Despre SCI FI:

Urmărit de peste 3 milioane de persoane în fiecare săptămână, SCI FI prezintă o suită continuă de mari succese cinematografice, seriale TV britanice în premieră şi evenimente speciale, oferind telespectatorilor cel mai bun conţinut din domeniile fantasy, paranormal şi horror. SCI FI este un canal al NBC Universal Global Networks, o divizie a NBC Universal.

Despre NBC Universal Global Networks:

NBC Universal Global Networks face parte din NBC Universal, una dintre cele mai mari companii de media şi divertisment din lume, implicată în crearea, producerea şi lansarea pe piaţă a conţinutului de divertisment, ştiri şi informare pentru un public global. Deţine şi operează canalele distincte de divertisment SCI FI, 13th STREET, Studio Universal, Universal Channel şi Das Vierte, în afara SUA. Prin achiziţionarea de către NBC Universal a Sparrowhawk Media în octombrie 2007, NBC Universal Global Networks şi-a completat portofoliul de canale cu mărcile internaţionale (non-S.U.A.) Hallmark Channels, Movies 24, Diva TV şi participaţia Sparrowhawk în compania cu capital mixt înfiinţată cu KidsCo. Împreună, aceste canale ajung în mai bine de 130 milioane locuinţe din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Australia, America Latină şi Asia. NBC Universal este deţinută în proporţie de 80% de către General Electric şi 20% de către Vivendi.

Despre RHI Entertainment, LLC:

RHI Entertainment, LLC creează, produce şi distribuie, special pentru televiziune, noi filme, mini-serii şi alte programe de televiziune, în întreaga lume, fiind cel mai important furnizor de conţinut nou de televiziune pe format lung din SUA. Sub îndrumarea lui Robert Halmi, Sr. şi Robert Halmi, Jr., RHI a produs şi distribuit mii de ore de programe de televiziune de înaltă calitate, iar producţiile RHI au primit peste 100 Premii Emmy. În anul 2007, RHI a creat, produs şi distribuit aproximativ 43 noi mini-serii şi filme de televiziune, pentru reţelele prin cablu sau satelit din întreaga lume. Pe lângă creaţia producţia şi distribuţia de conţinut nou, RHI deţine drepturile asupra a aproximativ 1 000 de titluri – sau peste 3 500 ore de emisie, în programe de televiziune pe format lung – care au licenţă pentru reţele prin cablu şi satelit sau noi surse media, în întreaga lume.

© Copyright SciFi Channel
Nota :    Contact: md Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants
Ruxandra Bitu