Vikingul  -  Între „Ei” şi noi, Pământul! (VI)  -  Jocul Zeilor (V)  -  Un pahar de vin  -  Cercul  -  Gândacul  -  Luminile oraşului VII  -  Peştele albastru  -  Mr. Loverman  -  Dincolo de evoluţie  -  Nebunii lui Arrianus  -  O poveste de Crăciun  -  Resacul Timpului  -  System Error  -  Recurent  -  Povestea knorgului care îşi caută mama  -  Café du Marcel  -  Aventurile Poetului Rătăcitor : (I) Prinţul Canalelor  -  Poză de buletin  -  Taina norilor  -  Descoperirea  -  Concurenţă neleală  -  Călătorie în spaţiu-timp  -  Avatarul  -  Dona  -  Jocul Zeilor (IV)  -  Luminile oraşului  -  Lacrimi de stea  -  Casa nebunilor  -  John-486  -  Ulysse şi Hector  -  Interferenţe  -  Pastel  -  Luminile oraşului XXII  -  Poveste cu un cui  -  Tocăniţa de ciuperci  -  X Factor  -  Câmpurile magnetice ale lui Belizarie  -  Atingeri sensibile  -  Întreg  -  În umbra sorţii  -  Lumea de sus  -  Children of mine  -  Păsări de pradă  -  Ultima frunză  -  Cap de listă  -  Visând cu ochiul deschis  -  Vatmanul - O pasiune  -  Veşnic orizont  -  Frumuseţea numărului unsprezece

Marian Coman lansează "Teoria Flegmei"

Publicat Duminică, 8 Iunie 2008, ora 10:10

Sâmbata, de la 13.00, la salonul 14, standul patru, din cadrul Salonului Cartii din Bucuresti, Bookfest 2008, s-au lansat doua volume semnate de autori braileni.

Marian Coman lanseaza cartea "Teoria flegmei. Apel la mitocanie", iar Cristian Robu Corcan "Cind vine vremea gistelor salbatice", ambele aparute la Editura "Tritonic".

Cartea lui Marian Coman, a treia care ii poarta semnatura, a aparut in colectia "Publicistica" si cuprinde editoriale publicate in perioada 2004 - 2007 in cotidianul "Obiectiv", dar si in alte ziare din tara.

"Hahaielile becaliene, rinjetele tuturor cocotatilor in virful piramidei puterii, ochii lor sticlosi si lacomi, imbrinceala politica facuta de dragul unui spectacol maimutaresc, circul asta ieftin pe care il privim in fiecare zi sint, din punctul meu de vedere, un scuipat mare si urit pe obrazul fiecaruia dintre noi. Fara rusine, sintem scuipati in fata, in fiecare zi. Prin felul in care sint cheltuiti banii publici, prin modul grotesc in care au inteles sa comunice cu noi, prin modul in care chiulesc de la munca ori prin felul in care inteleg sa munceasca", apreciaza redactorul-sef de la "Obiectiv". Marian Coman a debutat in volum cu cartea "Nopti albe, zile negre", tiparita tot la editura "Tritonic", in noiembrie 2005.

La doi ani distanta, Marian Coman si-a lansat cel de-al doilea volum, "Testamentul de ciocolata", editat tot in cadrul "Tritonic", in colectia LIT, romanul aflindu-se acum in planul editorial al editurii americane Ministry of Whimsy Press. Tot anul trecut, scriitorului brailean Marian Coman i-a fost publicata o povestire intr-un volum lansat in Franta, la cel mai mare salon european de carte F&SF.

Miine, la Bookfest, se va lansa si cea de-a treia carte a lui Cristian Robu Corcan, "Cind vine vremea gistelor salbatice", in care autorul vorbeste despre libertatea de gindire si exprimare. Se construieste astfel o viziune deformata asupra universului, prin intermediul unui cird de giste salbatice.

"Am scris-o la persoana I si chiar daca exista sentimentul unor elemente autobiografice, cartea e autofictiune. Am pornit de la o observatie a mea, diferenta dintre gindul launtric si cel rostit, diferenta dintre ceea ce gindim si ceea ce spunem. Cind nu exista diferente semnificative intre cele doua, se creeaza dezastru, atit cu cei apropiati cit si cu ceilalti cu care intri in contact. Intrind in dezacord cu lumea, ai impresia ca universul se deformeaza, se creeaza sentimentul unei nebunii si ajungi sa-ti pui intrebarea cine e nebun si cine e sanatos. Libertatea interioara, de a spune ceea ce gindesti, trebuie cenzurata. Cartea poate sa para pe alocuri foarte dura, dar expune faptele ca atare, fara a avea pretentia de a fi obiectiv, ci tocmai subiectivitatea totala", a povestit Cristian Robu-Corcan.

Primele doua volume semnate de Cristian Robu Corcan au fost "O noapte in Parnas" - proza scurta si "Gravura in mi bemol" - proza, in 2006.

Cele doua volume vor fi lansate si la Braila, joi, 12 iunie, la Biblioteca Judeteana "Panait Istrati", de la ora 17.00. Cartile pot fi comandate pe site-ul editurii Tritonic, www.tritonic.ro.

CASETA

Bookfest, cel mai mare tirg de carte din Romania

Bookfest, Salonul Cartii din Bucuresti, cel mai mare si mai cunoscut tirg de carte din Romania, are loc anul acesta intre 4 si 8 iunie. Aflat la a treia editie, Bookfest are ca spatiu de desfasurare pavilioanele 13, 14, 15, 16 si 17 ale Complexului Expozitional Romexpo. O suprafata mai mare decit a editiilor precedente inseamna mult mai multe carti expuse si o amenajare mai aerisita a spatiilor. Editia din acest an inseamna in cifre 14.000 mp de spatiu brut, 5.000 mp de standuri, 160 de edituri si aproximativ 50.000 titluri din care iubitorii de carte isi pot alege lectura preferata.

Imagini de la lansare

Sursa :   Obiectiv