Virus de sticlă  -  Visând cu ochiul deschis  -  Strada Cosmos  -  Război total  -  Starea de trecere  -  Luminile oraşului XV  -  Accidentul  -  Je t'aime mélancolie  -  El cu durerile şi greşelile lor  -  Feţele dragostei  -  Din vitrină  -  Furnizorul de vise  -  Luminatii, efemeride simbolice  -  Nu deschideţi uşa  -  Povestea trenului  -  Cărăușul  -  Jocul Zeilor (V)  -  Zei şi oameni  -  Nick  -  Hoţul de timp  -  Lacul negru  -  Arma secretă  -  Somnul  -  Tarsius  -  Sharia (fragment)  -  Variaţiuni pe o temă mai veche  -  Legendele Căutării  -  Novicele  -  Jocul Zeilor (I)  -  Cadou pentru regele Isrunului  -  Meduza (X)  -  Soldatul  -  Lumina de jad  -  Luminile oraşului XXXI  -  Nouăsprezece zile (II)  -  Pasul craiului de munte  -  Povestea unui suflet  -  Unde dai şi unde crapă!  -  Ulysse şi Hector  -  Fereastra din spate  -  ROV-27  -  Între „Ei” şi noi, Pământul! (IV)  -  Caseta pirografiată  -  Brăduţul  -  Fluturi  -  Gol  -  Scrisoarea  -  Sentofagia  -  Luminile oraşului XXIII  -  Coconul

Apariţie editorială: Ionuţ Caragea – “Întreita suferinţă”

Publicat Sâmbătă, 16 Iulie 2011, ora 14:01

Ionuţ Caragea şi Editura FIDES anunţă apariţia volumului antologic de aforisme intitulat „Întreita suferinţă”. Cuvîntul înainte îi aparţine Prof. Univ. Dr. Constantin Frosin. Coperta şi tehnoredactarea au fost realizate de editorul Dumitru Scorţanu.

Panseurile din acest volum nu se vor a fi definiţii sau idei preconcepute despre ce trebuie să credem şi să facem în vieţile noastre. Contradicţiile, acolo unde există, reflectă stările diferite prin care trece un om, fie de luciditate şi credinţă în anumite valori, fie de rătăcire. Cititorilor le rămîne să aleagă cuvintele şi sensurile cele mai apropiate de sufletul lor.
      Autorul

„Întreita suferinţă” cât şi celelalte titluri ale autorului pot fi comandate de la Editura FIDES (editura_fides@yahoo.fr) sau de pe Librărie.net:

„Poet prin excelenţă, autor de aforisme, prozator de ficţiune, critic, editor şi promotor cultural, scriitorul canadian de origine română Ionuţ Caragea porneşte pe drumul exilului, urmînd exemplul lui Cioran sau al altor scriitori români de calibru care s-au afirmat în diaspora. Chiar dacă în operele traduse adoptă un nume american (Snowdon King), Ionuţ Caragea alege ca rampă de lansare a carierei sale internaţionale provincia francofonă Québec. Aforismele din acest volum (pe care am avut imensa plăcere de a le traduce şi în limba lui Voltaire), îmbibate de arome poetice, ludic, filozofie, creştinism şi sentimente situate la cote extreme, au început deja să facă înconjurul lumii şi, sperăm, vor intra în istoria literaturii universale.”

Prof. Univ. Dr. Constantin FROSIN
      Membru al Academiei Europene
      Laureat al Parlamentului European
      Ofiţer al Ordinului naţional francez Arts et Lettres

Pot spune că am scris în cinci ani cît într-o viaţă, dar actul meu creator a fost cel al unui om aflat într-o luptă disperată cu timpul. Conştient de această perioadă de maximă inspiraţie, am renunţat la multe favoruri şi plăceri pentru a rămîne în deplină comuniune cu sursa. Nu, nu este vorba de o formă de masochism poetic, mai degrabă o formă de exil, în singurătate, pentru că, aşa cum spuneam în primul număr din „Dicţionarul suferinţei“, „numai singurătatea îţi poate aduce profund împlinirea“. Acest tip de însingurare sau exilul faţă de propria ţară sînt căi pe care foarte mulţi scriitori le aleg pentru a-şi păstra intacte nişte sentimente foarte puternice sau chiar pentru a le amplifica.
      Autorul

Vă invităm să citiţi această ultimă apariţie editorială cît şi celelalte cărţi ale scriitorului Ionuţ Caragea pe situl: