Furnizorul de vise  -  Aer  -  Tocăniţa de ciuperci  -  Licuricioaia  -  Universul lent  -  Vinerea Rozinelor Timpurii  -  Robotul  -  Vizita  -  Cu preţul morţii  -  Planeta Fantomă  -  Aripile din cer  -  Pierderea  -  Vatmanul - Mass Media  -  Nick  -  Factorul "Haos"  -  Regele animalelor  -  Geneza  -  Meduza (IV)  -  Ultimul Paradis  -  Luminile oraşului XV  -  La lumina...  -  Copilul Visător cu Mâinile de Aur  -  Îmbrățișare  -  Piese de muzeu  -  Casa de la marginea pădurii  -  Salvatorul  -  Echilibrul  -  Exterminatorul  -  Kamikaze  -  Visul  -  Damnarea numelui  -  Pure Evil  -  Virus de sticlă  -  La frontieră  -  Vânătoarea  -  Mutare disciplinară  -  Sinucigaş plătit  -  Corabiile lungi  -  Valea blestemată  -  Novicele  -  Fragmentalism  -  Solilocviu  -  Avocatul celui care a vrut să mă omoare  -  Coconul  -  O nouă zi  -  Jurământul  -  Luminile oraşului XXXI  -  Luminile oraşului XXXIV  -  Mamal - Beciul  -  Altă Poveste(?) modernă

Vitrina literară

Vitrina literară
  Marian Coman
Vitrina literară II
Pacientul
Decablat
Dependent TV
Între ziduri

Marian Coman

Publicat Duminică, 19 Martie 2006, ora 19:57

"Cicatricea", cel de-al doilea volum din trilogia "Noul Crobuzon", a aparut recent in colectia Fiction.ro a editurii Tritonic. Romanul, premiat cu Locus si British Fantasy in 2003, a fost nominalizat, in acelasi an, si la premiile Hugo, World Fantasy si British Sience-Fiction. "China Mieville continua marea sa opera de reinventare a romanului fantastic", exclama M. John Harrison, in timp ce cotidianul "The Guardian" titreaza ca "Mieville este unul dintre cei mai imaginativi scriitori de fictiune". Doua citate care ne arata ca ne aflam in fata unei opere de referinta pentru literatura fantastica.

Prima parte a trilogiei "Noul Crobuzon", "Statia Pierzaniei", a aparut tot la Tritonic, in traducerea lui Mihai Samoila.

Prima editie a romanului "Asteptind-o pe Sara" s-a epuizat. Editura Millennium Press a cedat drepturile de publicare Grupului Editorial Tritonic, care a lansat la Tirgul de Carte si Presa de saptamina trecuta, noua editie a romanului semnat de Michael Haulica. "Cronica a unei obsesii, ?Asteptind-o pe Sara? ne surprinde cu resurse neasteptate de poezie, dar totodata si de luciditate. Mixajul ne intriga, povestea ne atrage, ajungem sa citim din curiozitate. La Inceput pare a fi joc si nebunie. N-am vrea sa schimbam locul cu personaje din acest roman, pentru ca simtim tensiunea. Fictiunea Isi pierde frontierele, iar de acolo Incepe provocarea", spune Bogdan Suceava despre cartea lui Haulica.

Tot la Tritonic a aparut si numarul 2 al revistei "Fiction.ro", in care semneaza M. John Harrison, Mircea Oprita, Hal Duncan, Florin PItea, Mihai Samoila, Antonio de Macedo, Paul Di Filippo, Rick Kleffel, Cheryl Morgan, Liviu Radu si Horia Nicola Ursu. Eu spun doar ca "Fiction.ro" imi pare cea mai curajoasa si mai consistenta initiativa din peisajul literaturilor imaginarului, demarata in ultima perioada de timp. Comenzi sau abonamente se pot face la adresa editura@tritonic.ro.

© Copyright Marian Coman
Sursa :   Obiectiv