Coconul  -  Povestea ţării Nucalanoi  -  Experienţă pecuniară  -  Luminile oraşului XXXI  -  Depozit.03  -  “Virusul”  -  Revederea de 20 de ani  -  Experienţa însoţeşte sensul ascuns al misiunii noastre  -  Între „Ei” şi noi, Pământul! (II)  -  Mămica şi El Diablo  -  Chat Room  -  Robotul  -  Meduza (VIII)  -  Babylon Five: Mercenarii  -  Eu, Singularul Absolut  -  Drumul spre (II)  -  Poveste de culcare  -  Conştiinţa lui Uezen  -  Răspuns fără întrebare  -  Interferenţe  -  Cerc la persoana întâi  -  Jocul  -  Destin  -  Masa de duminică  -  Cine sunteţi?  -  10 minute pâna la explozie  -  Vatmanul - O pasiune  -  Luminile oraşului XIII  -  Meduza (V)  -  Jocul Zeilor (IV)  -  Copilul gheţii  -  Fata din vis  -  Fortul  -  Engel  -  Îngerul cenuşiu - Gabrielle  -  Evadare din Paradis  -  Luminile oraşului VIII  -  Al nouălea iad  -  O lumânare pentru mama !  -  Atalia  -  Peştele albastru  -  Theron Girradus  -  Vrăjitorul  -  Dispariţia  -  Închis  -  Decablat  -  Re-insecţie  -  De acum şi până-n noapte  -  Children of mine  -  Sindrom de plecare sau Povestiri dintr-o cârciumă de la marginea galaxiei

Vitrina literară

Vitrina literară
  Marian Coman
Vitrina literară II
Pacientul
Decablat
Dependent TV
Între ziduri

Marian Coman

Publicat Duminică, 19 Martie 2006, ora 19:57

"Cicatricea", cel de-al doilea volum din trilogia "Noul Crobuzon", a aparut recent in colectia Fiction.ro a editurii Tritonic. Romanul, premiat cu Locus si British Fantasy in 2003, a fost nominalizat, in acelasi an, si la premiile Hugo, World Fantasy si British Sience-Fiction. "China Mieville continua marea sa opera de reinventare a romanului fantastic", exclama M. John Harrison, in timp ce cotidianul "The Guardian" titreaza ca "Mieville este unul dintre cei mai imaginativi scriitori de fictiune". Doua citate care ne arata ca ne aflam in fata unei opere de referinta pentru literatura fantastica.

Prima parte a trilogiei "Noul Crobuzon", "Statia Pierzaniei", a aparut tot la Tritonic, in traducerea lui Mihai Samoila.

Prima editie a romanului "Asteptind-o pe Sara" s-a epuizat. Editura Millennium Press a cedat drepturile de publicare Grupului Editorial Tritonic, care a lansat la Tirgul de Carte si Presa de saptamina trecuta, noua editie a romanului semnat de Michael Haulica. "Cronica a unei obsesii, ?Asteptind-o pe Sara? ne surprinde cu resurse neasteptate de poezie, dar totodata si de luciditate. Mixajul ne intriga, povestea ne atrage, ajungem sa citim din curiozitate. La Inceput pare a fi joc si nebunie. N-am vrea sa schimbam locul cu personaje din acest roman, pentru ca simtim tensiunea. Fictiunea Isi pierde frontierele, iar de acolo Incepe provocarea", spune Bogdan Suceava despre cartea lui Haulica.

Tot la Tritonic a aparut si numarul 2 al revistei "Fiction.ro", in care semneaza M. John Harrison, Mircea Oprita, Hal Duncan, Florin PItea, Mihai Samoila, Antonio de Macedo, Paul Di Filippo, Rick Kleffel, Cheryl Morgan, Liviu Radu si Horia Nicola Ursu. Eu spun doar ca "Fiction.ro" imi pare cea mai curajoasa si mai consistenta initiativa din peisajul literaturilor imaginarului, demarata in ultima perioada de timp. Comenzi sau abonamente se pot face la adresa editura@tritonic.ro.

© Copyright Marian Coman
Sursa :   Obiectiv