evomag.ro
    science-fiction fantasy poezie eseu arte vizuale
Caută :  
Resurse Contact
Pasomii  -  Anul 10000  -  Marea Neagră. Iulie  -  Poporul perfect  -  Arătarea  -  Elixirul vieţii  -  Jocul Zeilor (IV)  -  Călătorii cu îngeri  -  Povestire  -  Depozit.01  -  Simbioza  -  În beci  -  Parte din mintea ta  -  Muzeu Apocaliptic  -  Resacul Timpului  -  Orb  -  Oglinda  -  Bodaproste  -  Inelele lui Saturn  -  Vatmanul - Reacţiile, Epilog  -  Mutare disciplinară  -  Experienţa însoţeşte sensul ascuns al misiunii noastre  -  Vânătoarea  -  O poveste de Crăciun  -  Peştera II  -  Secretul  -  Vrăjitorul  -  Cel care nu mai e  -  Luminile oraşului IV  -  În umbra deasă a realităţii  -  Primăvara nucleară  -  Între două lumi  -  O şansă pentru câţiva  -  Între „Ei” şi noi, Pământul! (I)  -  !NFERNUL (fragment): Autistul  -  Mr. Loverman  -  Sharia (fragment)  -  Catedrala  -  Jocul  -  2 fast 4 you  -  Vatmanul - Purificarea  -  Luminile oraşului XXI  -  Rochia străvezie  -  Pastel  -  Bella. Moartea unui body-guard  -  Oglinda îngerilor  -  Frumuseţea numărului unsprezece  -  Outland  -  Je t'aime mélancolie  -  Cerc la persoana întâi


Google Checkout - un ecosistem de plăţi online

Companiile care isi fac reclama prin intermediul Google beneficiaza de avantaje

News Team



Publicat Duminică, 2 Iulie 2006, ora 12:23

      Proiectul Gbuy pentru tranzactii online al companiei din Mountain View s-a transformat in Google Checkout si a fost lansat ieri in mod oficial pe piata. Serviciul ofera clientilor Google posibilitatea
      de a-si crea un cont care sa detina toate informatiile relevante legate de user si de o carte de credit aflata in posesia acestuia.
     
      Google Checkout este solutia cu care gigantul online inchide ecosistemul dintre utilizator si companiile care cumpara publicitate prin intermediul sau facilitand interactiunea acestora. Astfel, membrii Google Checkout vor putea cu doar cateva click-uri sa comande orice produs, fara a mai completa formularele adiacente oricarei comenzi online.
     
      Seviciul Google se concentreaza mai ales pe sursa numarul unu de profit: clientii care cumpara spatiu publicitar, iar solutia de plata online este menita sa vina in avantajul acestora. Utilizatorii beneficiaza de tranzactii expeditive si de un grad superior de siguranta deoarece platile prin intermediul serviciului Checkout nu mai necesita schimbul datelor confidentiale legate de cartile de credit sau de serviciile bancare online.
     
      Clientii care au cumparat publicitate online de la Google beneficiaza de un prag de zece ori mai mare decat suma platita pentru reclame, in limita caruia compania din Mountain View nu va percepe acestora taxe suplimentare. Altfel, gigantul online va incasa 2% din costul produsului si 20 de centi pentru fiecare tranzactie.

Sursa :   Softpedia.com






































Nu există nici un comentariu  
Comentează articolul  Spune-ţi părerea

    Toate câmpurile sunt obligatorii.
    Comentariul nu poate include link-uri.
    Dacă sunteţi logat, numele şi emailul se autocompletează.
    Comentariile sunt moderate şi vor apărea pe site numai după aprobare.

Nume :
Email (nu va fi afişat) :
Comentariu :


   SFera Online v.3 Final Edition - arte vizuale şi literatură de anticipaţie
      Toate drepturile rezervate. Copyright © 2001 - 2011 SFera Online | © 2011 - 2015 Arhiva SFera Online