evomag.ro
    science-fiction fantasy poezie eseu arte vizuale
Caută :  
Resurse Contact
Stăpânul - Volumul I : Răpirea zeilor  -  Valea însângerată  -  Proză scurtă  -  Jocul Zeilor (VIII)  -  Piese de muzeu  -  Australia, ca o felie de pâine  -  Bătălia pentru supravieţuire  -  Bella. Moartea unui body-guard  -  Lecţie de Umanitate !?  -  Un singur trup, un singur suflet  -  ªi vremea vine ca să plângi  -  Atalia  -  Călătorie la Muzeul Quale  -  Apocalipsa  -  Cadou pentru regele Isrunului  -  Depozit.02  -  Îngerul cenuşiu - Gabrielle  -  Cărăușul  -  Panica  -  Ancheta  -  În căutarea lacrimilor pierdute  -  Uitare  -  Vatmanul - Mass Media  -  Dansând pe sârmă  -  Omega  -  Nyprus  -  Un bilet de plecare de pe Soregaard  -  Pulbere de stele  -  Follow-Me  -  Castravetele  -  Luminile oraşului XXI  -  Exterminatorul  -  Sub nori  -  Casa nebunilor  -  Proză absurdă  -  Acolo unde s-a oprit metroul  -  Solilocviu  -  Starea de trecere  -  Lumea lui Ingo  -  Obsesia  -  Café du Marcel  -  ªahul de duminică  -  Întunericul vieţii  -  Ciorna  -  Andru  -  Arătarea  -  System Error  -  Big Bang Boo  -  Meduza (X)  -  Dacă ar fi fost să alegi altceva


"Sin City", cel mai bun film digital

News Team



Publicat Duminică, 5 Noiembrie 2006, ora 18:54

      Inclestarile dintre samurai, pandemiile gripale sau gafele americanilor in Irak sint o parte dintre temele peliculelor laureate cu Oscarul pentru filmele digitale in cadrul celei de a saptea editii a Bitfilm Awards din Hamburg.
     
      Cea mai iubita productie de animatie in trei dimensiuni a fost „Versus“, un film francez care ilustreaza conflictele dintre doua clanuri de samurai de pe o insula. La categoria filmului realizat prin tehnici hibride, a cistigat „Travel Diary“, care ilustreaza, intr-un colaj de fotografii, imagini video si ilustratii traditionale, diferentele culturale de pe mapamond.
     
      Tema predominanta a peliculelor digitale premiate la Hamburg a fost, fara indoiala, razboiul, fie ca e vorba despre ofensiva Zeului Razboiului din animatia flash „Bolow“, fie ca e vorba despre armele chimice folosite de SUA in Irak, la care face aluzie clipul pentru telefoanele mobile “Willy Pete“. Acelasi ton apocaliptic se regaseste si in „The Days After“, dedicat unei viitoare pandemii gripale. Cireasa de pe tortul digital a fost „Sin City“, laureat al Marelui Premiu de la Bitfilm Awards, un film cu eroi la fel de venali ca victimele lor si la al carui design vizual a contribuit si romanul Vlad Bina.
     
      La preselectie au participat 750 de filme din 51 de tari, valoarea fiecarui premiu fiind de 10.000 de euro. „Nimic nu se compara cu un chat despre filme realizat de la terminalul dintr-un bar si cu un party salbatic cu alti nebuni dupa film“, a declarat, la cheful de dupa decernarea premiilor, fondatorul festivalului, Aaron Koenig.

Sursa :   Cotidianul







































Nu există nici un comentariu  
Comentează articolul  Spune-ţi părerea

    Toate câmpurile sunt obligatorii.
    Comentariul nu poate include link-uri.
    Dacă sunteţi logat, numele şi emailul se autocompletează.
    Comentariile sunt moderate şi vor apărea pe site numai după aprobare.

Nume :
Email (nu va fi afişat) :
Comentariu :


   SFera Online v.3 Final Edition - arte vizuale şi literatură de anticipaţie
      Toate drepturile rezervate. Copyright © 2001 - 2011 SFera Online | © 2011 - 2015 Arhiva SFera Online