evomag.ro
    science-fiction fantasy poezie eseu arte vizuale
Caută :  
Resurse Contact
Vatmanul - Reacţiile, Epilog  -  Meduza (V)  -  “Virusul”  -  În tren  -  Nevastă rea  -  O poveste de Crăciun  -  Macii  -  Meduza (IX)  -  Invizibilul  -  Gena morţii este instituirea metafizicii moderne  -  Pânza de păianjen  -  Lacul negru  -  Pojghiţa subţire a conştiinţei  -  Proces neverbal  -  Scrisoarea  -  Un pahar de vin  -  Scrisoare din Hipercubul 13  -  Dumnezeul unei lumi mărunte  -  Melodia care nu se aude  -  Veşnic orizont  -  Sfântul  -  Fata morgana  -  O Poveste (?) modernă  -  O şansă pentru câţiva  -  Casa libertăţii  -  Piese de muzeu  -  Ambiguitate clinică  -  Atingeri sensibile  -  De aici, de sus...  -  Piatra  -  Sclipiri de Soare  -  Îngerul cenuşiu - Angela  -  Tarsius  -  Gheşeft  -  Luminile oraşului XXX  -  Printre oameni  -  Catedrala  -  Camera de la capătul holului  -  Sender: High_Orbit_God  -  Puterea pereche  -  Cadou pentru regele Isrunului  -  ªahul de duminică  -  Strada castelului : Câte lumi  -  Între „Ei” şi noi, Pământul! (III)  -  Povestea (?) Pensionarului Incredul  -  Meduza (X)  -  Îmbrățișare  -  Iza  -  Program de criză  -  Concurenţă neleală


Creierul uman - noul mouse pentru jocurile video

News Team



Publicat Duminică, 18 Martie 2007, ora 07:21

      Integrarea de EDK in cadrul unui joc va permite jucatorilor sa mute obiecte pe ecran fara sa atinga tastatura sau joystick-ul sau sa transmita grimase caracterelor din jocuri Casca este suficient de fin proiectata pentru a distinge intre comenzile mentale de ridicare, impingere, tragere sau rostogolire a obiectelor Aceasta ar putea permite jucatorilor sa aiba experiente telekinetice.
     
      Pasionatii de jocuri video si-ar putea folosi in cateva luni gandurile pe post de mouse pentru a controla caracterele pixelate din spatele ecranului, mai ales daca poarta o casca lansata deja saptamana trecuta de compania Emotiv Systems, arata un material publicat in PC World. Casca "Project Epoc" seamana cu una destinata biciclistilor, insa, in loc sa protejeze capul, aceasta detecteaza activitatea creierului, utilizand tehnologie similara electroencefalografiei.
     
      Emotiv System, o companie privata din San Francisco, a aplicat tehnologia pentru jocurile video, odata cu lansarea primului produs, Emotiv Development Kit (EDK). Acesta permite dezvoltatorilor de jocuri sa ataseze actiunilor din lumile virtuale o multime de ganduri si emotii reale, simtite de jucatori, a declarat compania.
     
      Integrarea de EDK in cadrul unui joc va permite jucatorilor sa mute obiecte pe ecran fara sa atinga tastatura sau joystick-ul sau sa transmita grimase caracterelor din jocuri. Casca este suficient de fin proiectata pentru a distinge intre comenzile mentale de ridicare, impingere, tragere sau rostogolire a obiectelor, a adaugat Emotiv. Aceasta ar putea permite jucatorilor sa aiba experiente telekinetice. Dezvoltatorii au cautat de mai multa vreme noi modalitati de a oferi un surplus de realism jucatorilor, fata de cel oferit de dispozitivele simple precum joystick-urile. In noiembrie, Nintendo a adaugat un controller cu senzori de miscare noii console Wii, in timp ce Microsoft Xbox 360 si Sony PlayStation 3 au ramas tot la joystick-uri vibrante.
     
      Dezvoltarea unei interfete de joc imbunatatite ar putea aduce castiguri substantiale unei companii tehnologice. Pe 2 martie, Sony a pierdut un proces intentat pentru incalcarea unui patent, in urma caruia a fost obligata sa plateasca 90,7 milioane de dolari companiei Immersion pentru utilizarea tehnologiei vibrante in cadrul joystick-urilor. Microsoft a fost de acord sa plateasca, de asemenea, 26 de milioane de dolari pentru aceeasi problema. Noul produs Emotiv ar putea deschide calea unor noi optiuni pentru dezvoltatori. In timp ce jocurile video au evoluat grafic, interfata utilizator a ramas constanta. EDK conecteaza propria casca spre trei software-uri: o aplicatie Expressiv ce identifica expresiile faciale ale utilizatorului, o aplicatie Affectiv ce masoara starile emotionale ale jucatorului si o aplicatie Cognitiv ce masoara gandurile constiente ale jucatorului in privinta mutarii obiectelor din virtual. Compania nu a anuntat un pret pentru EDK, dar a declarat ca noua casca va fi disponibila pentru consumatori abia incepand din 2008. Emotiv isi adreseaza tehnologia pentru orice gamer, insa planurile de viitor sunt mai ambitioase. "Incercam sa o adaptam in viitor pentru medicina, securitate, cercetare de piata, design sau televiziune interactiva. Aceasta tehnologie apare mult prea devreme pentru ca noi sa-i putem potenta integral posibilitatile. Oricum, se pare ca mai multe laboratoare cerceteaza lucruri similare astfel ca in viitorul apropiat vom regasi pe piata tehnologii asemanatoare," a declarat Ben Bajarin, analist in cadrul Creative Strategies.

Sursa :   Gandul
Nu există nici un comentariu  
Comentează articolul  Spune-ţi părerea

    Toate câmpurile sunt obligatorii.
    Comentariul nu poate include link-uri.
    Dacă sunteţi logat, numele şi emailul se autocompletează.
    Comentariile sunt moderate şi vor apărea pe site numai după aprobare.

Nume :
Email (nu va fi afişat) :
Comentariu :


   SFera Online v.3 Final Edition - arte vizuale şi literatură de anticipaţie
      Toate drepturile rezervate. Copyright © 2001 - 2011 SFera Online | © 2011 - 2015 Arhiva SFera Online