Visând cu ochiul deschis  -  Alertă !  -  Cyborg story  -  Coconul  -  Capsula  -  Follow-Me  -  Recurent  -  Mamal - Oraşul  -  Reactorul  -  Criminali Umanitari  -  Zombi  -  Lumea lui Ingo  -  Bella. Moartea unui body-guard  -  Texte.01  -  Invizibilul  -  Jocul Zeilor (VII)  -  Uşa de la baie  -  Transplant de suflete...  -  Uchin (fragment)  -  Vikingul  -  Claviaturi  -  Câmpurile magnetice ale lui Belizarie  -  Dansând pe sârmă  -  Melcul  -  Psihopatul  -  Poveste cu un cui  -  Calul cruciatului  -  Tocăniţa de ciuperci  -  Unii îmi zic Charon...  -  ªi vremea vine ca să plângi  -  Poveste de mahala III : Foamea!  -  Luminile oraşului XXVIII  -  Schimbare de management  -  Asura Ni, Drahan - I - Bolte de Crini  -  Text experimental  -  Între „Ei” şi noi, Pământul! (II)  -  Arta fugii în cinci acte  -  Partida de bridge  -  Rochia străvezie  -  Evadare din Paradis  -  Nyprus  -  Hora Ielelor, Pensiune II  -  Andru  -  Eu, Singularul Absolut  -  Nebunul  -  Sclipiri de Soare  -  Comando Fox  -  Trãind în cercul vostru strâmt, vã credeţi genii  -  Casa libertăţii  -  Descoperirea

Google Sky

Publicat Vineri, 24 August 2007, ora 08:47

Compania americana Google lanseaza "Sky", o noua functie a Google Earth care permite utilizatorilor sai sa exploreze Cerul de pe Pamant. Astfel, curiosii pot naviga printre 200 de milioane de galaxii si pot primi imagini detaliate de la circa 100 de milioane de stele.

Imaginile de foarte buna calitate si informatiile primite ofera o vedere unica asupra spatiului, scrie presa internationala de joi.

Google "Sky" are sase sectiuni distincte care prezinta aspecte precum constelatiile, astronomie, imagini din telescop, luna, planetele si galaxiile sau viata unei stele.

Pentru a avea acces la noua optiune, utilizatorii trebuie doar sa apese pe comanda "Conecteaza-te la Sky" care apare in meniul de la Google Earth.

Pentru o mai buna vizualizare exista si optiunile "zoom", "cautare", "trage".

"Sky" a fost creat de o echipa de ingineri care au decis sa adune la un loc imaginile de la mai multe centre stiintifice din lume precum Space Telescope Science Institute (STScI), Sloan Digital Sky Survey (SDSS), Digital Sky Survey Consortium (DSSC), CalTech's Palomar Observatory, United Kingdom Astronomy Technology Centre (UK ATC), y el Observatorio Anglo-Australiano (AAO).

Sursa :   Hotnews.ro