evomag.ro
    science-fiction fantasy poezie eseu arte vizuale
Caută :  
Resurse Contact
Molecula Vieţii de Apoi  -  Ultimul Paradis  -  Zodia de apă - Niagara poetry  -  Zona 25  -  Nouăsprezece zile (II)  -  Icoana  -  De acum şi până-n noapte  -  Începutul  -  Avatarul  -  Lunea Maniacilor  -  Ultima ispitire a sfântului Anton  -  Melcul  -  “Virusul”  -  Masa de duminică  -  Panica  -  Calul cruciatului  -  Circ  -  Café du Marcel  -  Evadare din Paradis  -  Răspuns fără întrebare  -  Arma secretă  -  Sfârşitul lunii  -  Fluturi  -  Hora Ielelor, Pensiune II  -  Luminatii, efemeride simbolice  -  Variaţiuni pe o temă mai veche  -  Îngerul cenuşiu - Zora  -  Decablat  -  Tarsius  -  Mamă de duminică  -  Nu vreau să fiu un erou !  -  Coşmar  -  Acolo unde s-a oprit metroul  -  Timpul  -  Archeopterix  -  Dacă ar fi fost să alegi altceva  -  Aripile din cer  -  Somnul  -  Ciorna  -  Jocul Zeilor (IX)  -  Mutare disciplinară  -  Necunoscutul intrigant  -  Melodia care nu se aude  -  Babylon Five: Mercenarii  -  Conştientizarea  -  Bella. Moartea unui body-guard  -  Interviul  -  Renaşterea...  -  Asaltul  -  Luminile oraşului 2 (II)


Trişori din toată lumea, feriţi-vă!

News Team



Publicat Duminică, 7 Octombrie 2007, ora 15:56

      Unii jucători dobândesc abilitatea de a vedea prin ziduri. Alţii găsesc o modalitate prin care să zboare, devenind practic invulnerabili. Pentru cei care o fac prin răbdare şi pricepere, tot respectul! Pentru cei care plătesc pentru asta, un sfat: feriţi-vă, programele anti-cheat v-au pus gând rău.
     
      Trişatul în jocuri are o istorie lungă şi chiar respectată. De când au fost inventate, jocurile au inclus, cu sau fără intenţie, modalităţi prin care jucătorii sofisticaţi să poată să amăgească sofware-ul pentru a sări peste nivele sau pentru a căpăta puteri supranaturale.
     
      În zilele noastre, însă, subiectul a căpătat o aură mai serioasă, odată cu apariţia jocurilor online. Spre deosebire de jocurile mai vechi, acestea reprezintă practic o reţea prin intermediul căreia te poţi juca cu milioane de străini pe internet. Mai nou, bani adevăraţi sunt puşi la bătaie.
     
      Cei care se joacă pe "World of Warcraft" pot câştiga bani virtuali prin rezolvarea questurilor sau prin diferite aventuri, dar acum pot să facă rost de ei plătind bani adevăraţi. De exemplu, printr-o verificare periodică, cei de la Blizzard au descoperit că un jucător a plătit 420 de dolari companiei IGE.com şi a primit 6,000 de bani virtuali - îndeajuns cât să-şi cumpere cel mai scump mijloc de transport din joc.
     
      De trişori au parte şi cei de la "Second Life", un joc online de tip environ. Linden Lab, creatorul universului virtual din joc, a expulzat un jucător, avocat în Second Life, şi i-a confiscat toată averea virtuală pentru că a descoperit că a trişat la un proces de licitaţie de terenuri. Şi pentru că toate se rezumă la bani, avocatul l-a dat în judecată de Linden Lab şi cere daune în valoare de 8,000 de dolari.
     
      Pentru a preîntâmpina astfel de cazuri cei de la Itel Corp. pun bazele unui program revoluţionar anti-cheat care va analiza datele venite de la mouse-ul şi tastatura utilizatorilor şi le va compara cu datele pe care le interceptează de fapt jocul. Toată lumea este însă de acord că atâta timp cât vor fi jocuri, vor fi şi trişori; pe de altă parte, atâta timp cât vor fi trişori, vor fi şi softuri şi programe care să-i prindă. Numai că acestea vor fi din ce în ce mai performante.

Sursa :   Gandul
Nu există nici un comentariu  
Comentează articolul  Spune-ţi părerea

    Toate câmpurile sunt obligatorii.
    Comentariul nu poate include link-uri.
    Dacă sunteţi logat, numele şi emailul se autocompletează.
    Comentariile sunt moderate şi vor apărea pe site numai după aprobare.

Nume :
Email (nu va fi afişat) :
Comentariu :


   SFera Online v.3 Final Edition - arte vizuale şi literatură de anticipaţie
      Toate drepturile rezervate. Copyright © 2001 - 2011 SFera Online | © 2011 - 2015 Arhiva SFera Online