evomag.ro
    science-fiction fantasy poezie eseu arte vizuale
Caută :  
Resurse Contact
Plastic  -  Secretul  -  Lumina neagră  -  Apocalipsa  -  Coconul  -  Praf minune (III)  -  Aura urii  -  Starea de trecere  -  Sentofagia  -  Dumnezeul unei lumi mărunte  -  În vizită la psihiatru  -  Lunea Maniacilor  -  Ultimul Paradis  -  Elegie pentru Jeromed  -  Ion cel fericit  -  Ultima eclipsă (II)  -  Caseta pirografiată  -  Theron Girradus  -  Istoria spirilor de la începuturi până la trecerea munţilor  -  Natură moartă, cu portret  -  Luminile oraşului XVII  -  Ziua în care pământul s-a oprit  -  Depozit.01  -  Hora Ielelor, Pensiune  -  Avatarul  -  Lumea prin ţeava puştii  -  Unde dai şi unde crapă!  -  Almateea  -  Al nouălea iad  -  Uitare  -  Jocul Zeilor (V)  -  Eu, Singularul Absolut  -  Cadou pentru regele Isrunului  -  Fântâna de iasomie  -  O dimineaţă perfectă  -  Solilocviu  -  El cu durerile şi greşelile lor  -  Ceasul ispitirii  -  Atingeri sensibile  -  Claviaturi  -  Muza  -  Experienţă pecuniară  -  Alertă !  -  Ciorna  -  Bătrânul, literele şi noaptea  -  Icoana  -  Luminile oraşului V  -  Blasfemii : Globul de Crăciun  -  Meduza (II)  -  În căutarea zborului


Tinerii europeni preferă Internetul în defavoarea televiziunii

News Team



Publicat Sâmbătă, 8 Decembrie 2007, ora 20:15

      Tinerii europeni preferă să navigheze pe Internet decât să urmărească emisiuni televizate şi aproximativ jumătatea dintre ei spun că timpul alocat televiziunii s-a redus în favoarea timpului pe care îl petrec online. Este concluzia la care a ajuns un sondaj desfăşurat în 10 state europene şi dat publicităţii la sfârşitul acestei săptămâni.
     
      Peste 7.000 de persoane au fost intervievate în cadrul unui studiu realizat de către European Interactive Advertising Association (EIAA). Pentru prima dată din 2004 de când se efectuează acest studiu, Internetul s-a plasat pe primul loc, în faţa televiziunii, pe grupa de vârstă de 16-24 de ani. Aproximativ 82% dintre tinerii cu această vârstă au afirmat că sunt online între 5 şi 7 ori săptămânal. Doar 77% dintre tinerii de pe acelaşi segment de vârstă au afirmat că urmăresc emisiunile televizate la fel de des, ceea ce reprezintă o scădere de 5 procente faţă de anul trecut. Mai mult, 48% dintre aceeaşi tineri au susţinut că nivelul consumului personal de emisiuni televizate a scăzut ca urmare a accesului la Internet.
     
     
      Mai mult de jumătate dintre europenii intervievaţi sunt online cel puţin o dată pe săptămână
     
      Potrivit aceluiaşi sondaj, 57% din europenii chestionaţi au afirmat că accesează Internetul în mod regulat, cel puţin o dată pe săptămână, ceea ce este echivalentul a nu mai puţin de 169 de milioane de persoane din cele 10 state care au participat la studiu. Ţările participante au fost Belgia, Marea Britanie, Danemarca, Franţa, Germania, Italia, Olanda, Norvegia, Spania şi Suedia.
     
      Perioada medie de timp petrecut online printre cei intervievaţi este de 11,9 ore în fiecare săptămână. Italia s-a clasat pe primul loc din acest punct de vedere cu 13,6 ore săptămânal, urmata de Suedia cu 13 ore. Olanda s-a clasat pe ultimul loc cu doar 9,8 ore săptămânal.
     
      Pe de altă parte, 83% dintre cei chestionaţi au afirmat că nu pot trăi fără să desfăşoare cel puţin o activitate online, comparativ cu doar 11% care consideră că unele activităţi online sunt complicate.
     
     
     
      În doar un an filmele, videoclipurile şi emisiunile TV au înregistrat o creştere de 150% în rândul activităţilor preferate ale navigatorilor
     
      În ceea ce priveşte modul în care se împart activităţile online, 87% dintre respondenţi folosesc Interntul pentru căutare de informaţii diverse, 81% pentru trimiterea şi primirea de e-mail-uri. Pe locurile următoare se situează comunicarea prin intermediul site-urile de reţele sociale, mesageria instantă, descărcarea de muzică, ascultarea posturilor de radio. O creştere impresionată, de 150% faţă de anul precedent, a înregistrat-o urmărirea online a filmelor, emisiunilor TV sau a videoclipurile, care a ajuns în 2007 la 30% din totalul activităţilor pe Internet.
     
      Sondajul a mai relevat şi faptul că din 2006 până anul acesta s-a înregistrat o creştere de aproximativ 12% a celor cu vârste de peste 55 de ani care au început să utilizeze Internetul, precum şi o creştere de 8% în rândul femeilor.

Sursa :   Gândul
Nu există nici un comentariu  
Comentează articolul  Spune-ţi părerea

    Toate câmpurile sunt obligatorii.
    Comentariul nu poate include link-uri.
    Dacă sunteţi logat, numele şi emailul se autocompletează.
    Comentariile sunt moderate şi vor apărea pe site numai după aprobare.

Nume :
Email (nu va fi afişat) :
Comentariu :


   SFera Online v.3 Final Edition - arte vizuale şi literatură de anticipaţie
      Toate drepturile rezervate. Copyright © 2001 - 2011 SFera Online | © 2011 - 2015 Arhiva SFera Online