evomag.ro
    science-fiction fantasy poezie eseu arte vizuale
Caută :  
Resurse Contact
Strada Cosmos  -  Războiul lumilor  -  Cursa  -  Ambiguitate clinică  -  Interviul  -  Povestea (?) Pensionarului Incredul  -  Luminile oraşului XIII  -  Amintirile unei lumi departe, departe de tot  -  Cerşetorul  -  Poporul perfect  -  Întreg  -  Tentaţia continuă  -  În vizită la psihiatru  -  Lumina de jad  -  Genocidul  -  Liniştea  -  Pendulul municipal. "La dolce vita"  -  Toate celelalte popoare  -  O dimineaţă perfectă  -  Starea de trecere  -  Conştiinţa lui Uezen  -  Puroi II  -  ªahul de duminică  -  Fereastra din spate  -  Aventurile Poetului Rătăcitor : (I) Prinţul Canalelor  -  O şansă pentru câţiva  -  Casa nebunilor  -  Submarinul Roşu  -  Cosas de la vita  -  Strada castelului : Câte lumi  -  Aseară...  -  Alertă !  -  Luminile oraşului XXXII  -  Revederea de 20 de ani  -  Mr. Loverman  -  Călătoria  -  Jocul  -  Poveste de mahala III : Foamea!  -  Fragmentalism  -  Ceasul voinicului  -  De acum şi până-n noapte  -  Mamal - Despărţirea  -  Visând cu ochiul deschis  -  O Poveste (?) modernă  -  Poveste de mahala II : Oiţa rătăcită  -  Ciorna  -  Scrisoare din Hipercubul 13  -  Veşnic orizont  -  Darul divin  -  ROV-27


Spore: joaca de-a Dumnezeu

Teoria lui Darwin se aplic

News Team



Publicat Marţi, 9 Septembrie 2008, ora 10:58

      Chiar dacă în prima jumătate a anului Grand Theft Auto IV a vândut 6,3 milioane de unităţi, noua isterie a gamerilor din întreaga lume se învârte în jurul îndelung aşteptatului Spore. Creat de vizionarul Will Wright, cel care se află şi în spatele proiectului The Sims, vândut în peste 100 de milioane de exemplare în întreaga lume, Spore se joacă de-a Dumnezeu. Jocul dezvoltat de Electronic Arts, la care Wright a lucrat vreme de doi ani, va vinde două milioane de copii în prima lună, estimează „Forbes”.
     
      În iunie, compania a lansat un pachet de 10 dolari, Creature Creator, care permitea gamerilor să îşi creeze propriile creaturi.
     
      În mai puţin de trei luni, fanii din întreaga lume au pus la incubat 3 milioane de creaturi care aşteaptă să facă primii paşi ai evoluţiei. Aventura la care sunt invitaţi gamerii este fascinantă, notează „Le Figaro”: de la o simplă celulă, oricine poate dezvolta creaturi care să cucerească în cele din urmă întreaga galaxie. Pentru început, fiecare jucător îşi alege numele pentru amiba pe care o primeşte, se decide dacă vrea să fie erbivoră sau carnivoră şi începe să se plimbe prin apă în căutarea de hrană şi de puncte care să-i permită să-şi modifice ADN-ul. Cu puţină pricepere, formaţiunea celulară va evolua suficient de mult ca să dezvolte picioare rudimentare care să-i permită să iasă la suprafaţă. Conceput mai ales ca un joc educativ, Spore îi răsplăteşte pe cei mai buni cu abilităţi de a-şi dezvolta creaturi inteligente, care vor putea să-şi întemeieze triburi, civilizaţii şi chiar să cucerească în cele din urmă spaţiul.

Sursa :   Cotidianul









































Nu există nici un comentariu  
Comentează articolul  Spune-ţi părerea

    Toate câmpurile sunt obligatorii.
    Comentariul nu poate include link-uri.
    Dacă sunteţi logat, numele şi emailul se autocompletează.
    Comentariile sunt moderate şi vor apărea pe site numai după aprobare.

Nume :
Email (nu va fi afişat) :
Comentariu :


   SFera Online v.3 Final Edition - arte vizuale şi literatură de anticipaţie
      Toate drepturile rezervate. Copyright © 2001 - 2011 SFera Online | © 2011 - 2015 Arhiva SFera Online