evomag.ro
    science-fiction fantasy poezie eseu arte vizuale
Caută :  
Resurse Contact
Homus trolEIbuzus  -  Meduza (V)  -  Contrapaganda  -  Poză de buletin  -  Îngerul cenuşiu - Angela  -  Al nouălea iad  -  Comando Fox  -  Înainte ca toate imaginile să dispară...  -  Tahiji  -  Între „Ei” şi noi, Pământul! (I)  -  Valea blestemată  -  Octopolul  -  La copcă  -  Jocul meu pentru Dumnezeu şi ai lui  -  Gender X  -  Stăpânul - Volumul I : Răpirea zeilor  -  Ceaţa  -  Atingeri sensibile  -  Novicele  -  Novo Homo Sapiens  -  Printre oameni  -  Praf minune (II)  -  Echilibrul  -  Cursa  -  Paradox  -  Tata, ceasul şi căpşunile  -  Damnarea numelui  -  Luminile oraşului XIV  -  Străinul  -  Lecţie de Umanitate !?  -  Fără doar şi poate  -  Ziua în care a dispărut Mircea  -  Vid imprevizibil  -  Călătorie la Muzeul Quale  -  Invizibilul  -  Starea de trecere  -  Cunoaştere  -  Istoria spirilor de la începuturi până la trecerea munţilor  -  Visul demiurgului  -  Acolo sus, vulbul  -  Gustul libertăţii  -  Jocul Zeilor (I)  -  Pânza de paianjen  -  Marea Neagră. Iulie  -  Curcubeul  -  Crist sideral  -  Renaşterea...  -  Feţele dragostei  -  Striptease  -  Vatmanul - Purificarea


Când marketingul bate filmul: „Bă, ce TRON eşti!”

News Team



Publicat Miercuri, 29 Decembrie 2010, ora 12:59

      Filmul prezintă universul IT al unui tânăr care creează jocuri video. În căutarea tatălui care dispăruse într-un mod misterios, tânărul intră în lumea unui joc cu foarte multe obstacole.
     
      Lungmetrajul regizat de Joseph Kosnski a avut parte de o promovare foarte puternică pusă la punct de maşinăria hollywoodiană. Odată cu apariţia filmului, rafturile magazinelor americane s-au umplut cu produse care aveau sigla sau erau inspirate din Tron. Aşa au apărut jucării, tastaturi, ochelari 3D, motociclete, papuci, toate inspirate din Tron. O reţetă de succes, în care marketingul a bătut filmul.
     
      Ochelari 3D
     
      Oakley, o firmă americană celebră pentru ochelarii de soare, a făcut o ediţie limitată de ochelari 3D speciali pentru Tron. Americanii îşi laudă ochelarii spunând că sunt făcuţi dintr-un material rezistent la zgârieturi, iar culorile se văd exact cum şi-a dorit regizorul. Costă în jur de 150 de dolari.
     
      Tron Xbox 360
     
      S-ar putea să fi ratat deja unul dintre joystick-urile personalizate cu acelaşi Tron. A fost ediţie limitată, doar 250 de bucăți, iar unul a costa chiar şi 50 de dolari.
     
      Tastatură şi mouse
     
      Pachetul pentru jocuri, tastatura şi mouse-ul produse de Razer care poartă semnătura Tron, costă aproximativ 250 de dolari. Ca să respecte tema filmului, ambele gadgeturi au simboluri Tron şi linii luminate bleu.
     
      Căşti
     
      Încă nu le-am testat şi nu vă putem spune cât de bine se aude Justin Bieber prin modelul de căşti inspirate după Tron. Monster Cable, cei care le-au făcut, dau garanţii că toate melodiile de pe coloana sonoră ale celor de la Daft Punk se aude foarte bine. Pentru asta trebuie să scoţi din buzunar vreo 350 de dolari.
     
      Geantă
     
      Dacă te-ai îndrăgostit de film şi vrei să le arăţi tuturor că eşti un mare fan, trebuie să ai o geantă, tot Tron. Nu pune mâna pe telefon, nu te grăbi, nu-ţi suna croitoreasa, îţi arată o fată pe internet cum se face. Ai nevoie de aparat de lipit, fludor, o brichetă, un cablu transparent special care transmite lumina, cretă, centimetru și răbdare. La final vei fi mândru când îţi vor spune toţi prietenii: „Bă, ce tron eşti!”. (video mai jos)
     
      Motocicletă
     
      Dacă ai vreo 30.000 de euro şi nu ştii ce să faci cu ei, cumpără-ţi o motocicletă Tron. Există o firmă care personalizează aceste motociclete. Culorile sunt la alegere.
     
      Adidaşi
     
      De ce ai nevoie ca să mergi Tron şi să alergi Tron? O pereche de pantofi sport Tron. Designerul a cusut pe papuci câteva linii reflectorizante foarte puternice, care să-ţi ia ochii şi să indice tema filmului.
     
      Tricou
     
      Ai deja pantofi, motocicletă şi geantă Tron? Atunci trebuie să-ţi iei şi tricou, tot Tron. Jurnaliştii de la crunchgear.com, unde am văzut acest tricou, şi-au permis să-i facă şi o caracterizare celui care vrea să achiziționeze textila Tron: „Să porţi un astfel de tricou e mai ciudat decât să porţi unul care detectează reţele Wi-Fi”.
     
     
     
     
     

Sursa :   evz.ro
Nu există nici un comentariu  
Comentează articolul  Spune-ţi părerea

    Toate câmpurile sunt obligatorii.
    Comentariul nu poate include link-uri.
    Dacă sunteţi logat, numele şi emailul se autocompletează.
    Comentariile sunt moderate şi vor apărea pe site numai după aprobare.

Nume :
Email (nu va fi afişat) :
Comentariu :


   SFera Online v.3 Final Edition - arte vizuale şi literatură de anticipaţie
      Toate drepturile rezervate. Copyright © 2001 - 2011 SFera Online | © 2011 - 2015 Arhiva SFera Online