evomag.ro
    science-fiction fantasy poezie eseu arte vizuale
Caută :  
Resurse Contact
Melodia care nu se aude  -  Dona  -  Hora Ielelor, Pensiune  -  Crist sideral  -  Aura urii  -  Perdeaua lui Simon  -  Nouăsprezece zile (I)  -  Solilocviu  -  Uitare  -  Caiet de regie  -  Vatmanul - Reacţiile, Epilog  -  Mămica şi El Diablo  -  Copilul gheţii  -  Mamal - Despărţirea  -  Poveste cu un zmeu  -  Panica  -  Lumina neagră  -  În căutarea lacrimilor pierdute  -  Intoxicaţia. Investirea de novice  -  Visul  -  Uchin (fragment)  -  Epsilon  -  Greaţă  -  Babylon Five: Mercenarii  -  ªahul de duminică  -  Eu şi Cu Mine  -  Jeopardy  -  Pendulul municipal. "La dolce vita"  -  Povestea trenului  -  Colecţionarul de îngeri  -  Cum să te fereşti de urs  -  Întunericul de dincolo  -  Follow-Me  -  Coconul  -  Ancheta  -  Între „Ei” şi noi, Pământul! (II)  -  Vrăjitoarea  -  Variaţiuni pe o temă mai veche  -  Melcul  -  Meduza (VI)  -  Soldatul  -  Luminile oraşului XXII  -  Dansând pe sârmă  -  Clocitorul Josh  -  Calul cruciatului  -  Fiii lui Rawser  -  Învingătorul ia totul  -  Între „Ei” şi noi, Pământul! (V)  -  Corabiile lungi  -  Aniversarea


Piaţa publicităţii online se va extinde

News Team



Publicat Sâmbătă, 8 Ianuarie 2005, ora 11:14

      Piata de publicitate online din tara noastra va atige anul acesta 2,5 milioane de euro, estimeaza Imedia, cel mai mare publisher de media online din Romania, cu o retea tranzitata lunar de peste 800.000 de romani.
     
      Specialistii de la Imedia sint de parere ca managerii romani nu profita foarte mult de flexibilitatea si de posibilitatile oferite de Internet, astfel ca, din punct de vedere al modului in care se face publicitate online in tara noastra, lucrurile nu au evoluat foarte mult.
     
      Cu toate ca majoritatea advertiserilor apeleaza constant la Internet ca mediu de expunere, peste 80% dintre campanii sint abordate conventional, facindu-se uz de medote cum sint full page advertisment sau 30 de secunde in breakul publicitar.
     
      Valentele de comunicare si de interactivitate maxima pe care le ofera Internetul cu generozitate sint astfel reduse sau chiar anulate. Principalul avantaj al publicitatii online consta in faptul ca cei care apeleaza la aceasta modalitate de promovare obtin un feedback imediat.
     
      De asemenea, costurile sint in general mai reduse fata de o campanie publicitara tv, radio sau outdoor.
     
      Nu este de neglijat nici faptul ca, prin publicitatea online, producatorilor locali care vor sa se extinda pe piete din zone mai indepartate le este mult mai usor sa comunice cu potentialii clienti. Locul de origine nu mai este in acest caz un impediment.
     
     

Sursa :   Cotidianul (Alina Stanciu)

































Nu există nici un comentariu  
Comentează articolul  Spune-ţi părerea

    Toate câmpurile sunt obligatorii.
    Comentariul nu poate include link-uri.
    Dacă sunteţi logat, numele şi emailul se autocompletează.
    Comentariile sunt moderate şi vor apărea pe site numai după aprobare.

Nume :
Email (nu va fi afişat) :
Comentariu :


   SFera Online v.3 Final Edition - arte vizuale şi literatură de anticipaţie
      Toate drepturile rezervate. Copyright © 2001 - 2011 SFera Online | © 2011 - 2015 Arhiva SFera Online