evomag.ro
    science-fiction fantasy poezie eseu arte vizuale
Caută :  
Resurse Contact
Puroi I  -  Macii  -  Un singur trup, un singur suflet  -  Înălţarea  -  Întreg  -  Improvizaţie (teatru burlesc)  -  Contrapaganda  -  Inelul de platină  -  Furnizorul de vise  -  Dependent TV  -  Sfântul  -  Dumnezeul unei lumi mărunte  -  Stăpânul - Volumul I : Răpirea zeilor  -  Lala  -  Luminile oraşului II  -  Nu vreau să fiu un erou !  -  Întunericul vieţii  -  Luminile oraşului XXXIV  -  Vânzătorul de ghilotine  -  Ion cel fericit  -  Poveste cu un cui  -  Cerşetorul  -  Povestea unui suflet  -  K  -  Fiii lui Rawser  -  Outland  -  Meduza (II)  -  Poză de buletin  -  Cum s-a născut Dumnezeu  -  Aventurile Poetului Rătăcitor : (II) Poetul Soarelui  -  Jocul  -  Drumul care nu se vede  -  Printre oameni  -  Renaşterea...  -  Câmpul de luptă  -  Cartea cu autor necunoscut  -  Salvatorul  -  El cu durerile şi greşelile lor  -  Coconul  -  Bodaproste  -  Simbioza  -  Întâlnirea  -  Vatmanul - Reacţiile, Epilog  -  Duhovnicul  -  Catedrala  -  O poveste de Crăciun  -  Zori  -  Uitare  -  Vizita  -  Vatmanul - Purificarea


Topul celor mai influente 10 brand-uri din lume

News Team



Publicat Miercuri, 2 Februarie 2005, ora 20:16

      Apple a reusit sa detroneze Google din topul celor mai influente 10 branduri din lume, top realizat prin consultarea unui numar de 2.000 de jucatori din industria de publicitate, intocmit de revista online Brandchannel.
     
      O mare noutate o constituie intrarea unui brand care nu apartine culturii occidentale, respectiv Al Jazeera, care ocupa un surprinzator loc cinci. "Cred ca oamenii isi indreapta atentia catre Al Jazeera pentru ca ofera un alt punct de vedere decat majoritatea televiziunilor americane sau europene.
     
      Pentru multe evenimente, televiziunea araba constituie singura modalitate de acces in regiunea fierbinte din Orientul Mijlociu", a declarat Robin Rusch, editor la Brandchannel, privind interpretarea rezultatelor.
     
      Sondajul intocmit anual le cere celor intervievati sa nominalizeze cele mai influente brand-uri internationale, in intocmirea topului fiind luate in considerare criterii precum impactul pe care il are o marca asupra vietii oamenilor, si nu valoarea financiara a unui brand anume.
     
      De asemenea surprinzator, Coca-Cola, care ocupa in mod traditional un loc fruntas in acest top, nu a reusit sa intre in topul primelor cinci brand-uri.
     
      Apple, al carui iPod a inlocuit Walkman de la Sony in lista preferintelor consumatorilor, noul player digital devenind un "must-have" pentru oricine isi doreste sa fie privit ca om al momentului, este compania cu cea mai puternica imagine de marca a momentului.
     
      Sony nu a reusit sa isi promoveze ultimele creatii electronice ca produse care raspund conceptului de "lifestyle", astfel ca, din punct de vedere al brand-ului, a ramas in urma la capitolul design si abilitatea de a capta imaginatia.
     
      Ikea, producatorul suedez de mobila, ocupa un binemeritat loc trei, mobila non-conformista si simpla de la Ikea fiind cunoscuta si apreciata in toata lumea. Ikea a reusit sa ocupe un segment de nisa foarte apreciat, cel al mobilei care poate fi montata/demontata usor de catre client, cu un design practic si modern.
     
      Topul celor mai influente zece marci internationale se prezinta astfel:
     
      1. Apple
      2. Google
      3. IKEA
      4. Starbucks
      5. Al Jazeera
      6. MINI
      7. Coca-Cola
      8. Virgin
      9. e-bay
      10. Nokia
     

Sursa :   CNN
Nu există nici un comentariu  
Comentează articolul  Spune-ţi părerea

    Toate câmpurile sunt obligatorii.
    Comentariul nu poate include link-uri.
    Dacă sunteţi logat, numele şi emailul se autocompletează.
    Comentariile sunt moderate şi vor apărea pe site numai după aprobare.

Nume :
Email (nu va fi afişat) :
Comentariu :


   SFera Online v.3 Final Edition - arte vizuale şi literatură de anticipaţie
      Toate drepturile rezervate. Copyright © 2001 - 2011 SFera Online | © 2011 - 2015 Arhiva SFera Online