evomag.ro
    science-fiction fantasy poezie eseu arte vizuale
Caută :  
Resurse Contact
Învingătorul ia totul  -  Ambuscadă pe Uslar  -  ªarpele de aramă (I)  -  Pastel  -  Simbioza  -  Plastic  -  Aniversarea  -  Darul divin  -  Corespondenţă literară  -  Mamal - Despărţirea  -  Uezen  -  Muzeu Apocaliptic  -  Între două lumi  -  Text experimental  -  Asura Ni, Drahan - I - Bolte de Crini  -  Ultima eclipsă (I)  -  Blasfemii : Globul de Crăciun  -  Lumânărica se pregăteşte să trăiască  -  Dona  -  O nouă zi  -  Luminile oraşului XXIX  -  Flida Flado  -  Luminile oraşului VI  -  Aici şi acum  -  Prima pagină  -  Războiul lumilor  -  Drumul spre (II)  -  Intoxicaţia. Investirea de novice  -  Panica  -  Piatra  -  Sclipiri de Soare  -  Visul demiurgului  -  Ambiguitate clinică  -  Punct. ªi atât  -  Cadoul  -  Luminatii, efemeride simbolice  -  Enigma de cristal  -  Upgrade "Beyond 363000"  -  Cyborg story  -  Poveste de mahala I : Meciul  -  Meduza meduzelor are dreptate !  -  Jocul  -  Meduza (III)  -  Drumul care nu se vede  -  Luminile oraşului XXVI  -  Lumea prin ţeava puştii  -  În tren  -  Limoniu  -  Nu ne vom mai întâlni în toamnă, domnule profesor !  -  Pasomii


Reclame nonstop

PIONIERAT - Primul canal tv de publicitate

News Team



Publicat Marţi, 8 Februarie 2005, ora 19:55

      Potrivit datelor statistice, in Marea Britanie se fac zilnic peste 4.000 de download-ari de reclame de pe Internet. Am putea spune ca britanicii sunt amatori de reclame.
     
      Este foarte adevarat ca lumea televiziunii este intr-o continua dezvoltare. S-au creat posturi specializate in sporturi extreme, in reality, in teleshopping, filme sau seriale. La toate exista cate un mic spatiu publicitar. Cine ar fi putut crede ca se poate face si un canal de televiziune in care se difuzeaza 24 de ore din 24 reclame? Ei bine, Chelsey Baker a avut curajul de a incerca acest lucru: a obtinut finantare de la investitori mai nonconformisti si a reusit. "The Advert Channel" a emis prima oara la 6 septembrie anul trecut, si de atunci atrage din ce in ce mai multi telespectatori.
     
      Reprezentantii departamentului de marketing spun ca numarul privitorilor a depasit doua milioane. "Reclamele sunt acum o forma a artei, de aceea foarte multe persoane incep sa devina adevarati fani", a declarat Chelsey. Reprezentantii canalului sunt foarte exigenti in ceea ce priveste calitatea spoturilor publicitare si nu difuzeaza decat "capodoperele". Nici anii realizarii lor nu conteaza, telespectatorii urmarind reclame din anii '60, '70, '80 sau '90.
     
     
      PAUZA CU... RECLAME
     
      Principalul scop al postului tv este sa bucure ochiul telespectatorului, pentru ca firmele ale caror spoturi sunt difuzate nu platesc nici un banut. Urmeaza o intrebare fireasca: o exista pauza? Si daca da, ce dau?... Filme? Ei, bine, nu. Tot reclame se difuzeaza. La fiecare ora de program exista cate noua minute de publicitate platita. Celelalte castiguri vin din partea telespectatorilor, care sunt atrasi la tot felul de concursuri "cu plata". Daca vor sa primeasca un cadou, trebuie sa sune la o linie cu suprataxa. Daca vor sa download-eze o reclama "cool", trebuie sa plateasca. Iar costul nu este exagerat - o lira sterlina pentru fiecare solicitare. Deocamdata, "Advert Channel" emite prin satelit, insa se spera ca in urmatoarele luni sa fie preluat si de companiile de cablu.
     
      Creatoarea postului tv, Chelsey Baker, spune ca acesta este perfect pent

"Pauza" de reclame
ru cei care cred ca reclamele sunt de foarte multe ori mai bune decat o emisiune sau chiar un film. "Sloganul nostru este «Pentru oamenii care iubesc reclamele»". Spoturile sunt difuzate pe categorii. Astfel exista "Ad Chat" - in care sunt prezentate cele mai bune reclame de televiziune, "Advert Focus" - unde telespectatorii pot vedea cele mai bune spoturi tv -, "Adverts for you, ads Now!" si "Adverts Today" - care prezinta "making-off"-urile diverselor reclame.
     
      Reclamele se difuzeaza pe categorii, fiecare avand prezentatorul sau. La fel si programele interactive, cu concursuri sau dezbateri, bineinteles, pe tema spoturilor publicitare. Cele cinci gazde sunt Richard Orford (fostul prezentator al "Surprizelor" de la ITV), Lucy Blu (foto) - gazda mai multor teleshopping-uri, Mike Mason (prezentator la un canal tv de licitatii), Gigi Morley - gazda extragerilor loto de la BBC1 - si Jeremy Milnes (fostul prezentator al show-ului "The Bachelor" de la BBC Three). Acestora li se adauga Adam Advert, mascota postului, care prezinta reclamele realizate cu desene animate.
     

Sursa :   Jurnalul National (Adriana Paduraru)
Nu există nici un comentariu  
Comentează articolul  Spune-ţi părerea

    Toate câmpurile sunt obligatorii.
    Comentariul nu poate include link-uri.
    Dacă sunteţi logat, numele şi emailul se autocompletează.
    Comentariile sunt moderate şi vor apărea pe site numai după aprobare.

Nume :
Email (nu va fi afişat) :
Comentariu :


   SFera Online v.3 Final Edition - arte vizuale şi literatură de anticipaţie
      Toate drepturile rezervate. Copyright © 2001 - 2011 SFera Online | © 2011 - 2015 Arhiva SFera Online