evomag.ro
    science-fiction fantasy poezie eseu arte vizuale
Caută :  
Resurse Contact
Război obişnuit  -  Meduza (I)  -  Talent  -  Castravetele  -  Cerc la persoana întâi  -  La vânatoare da "Eilian"  -  Vatmanul - O pasiune  -  Interviul  -  Meduza (IV)  -  Cristerra  -  Destin  -  Poetul cerşetor  -  Imperiul Marţian contraatacă  -  La chambre quotidienne (fr)  -  Ghavany  -  Apocalipsa  -  Paradox  -  Disertaţie despre diferitele moduri de apreciere a inteligenţei  -  Creatorul  -  Canicula  -  Înger în oglindă  -  Un moment nou sau Cădere în cap spre cerul liber  -  Povestea gândacilor  -  Praf minune (II)  -  Lacul negru  -  Dacă ar fi fost să alegi altceva  -  Din vitrină  -  De o sută de ori Adrian  -  Gondolierul  -  Uitare  -  Revederea de 20 de ani  -  Lecţie de Umanitate !?  -  Ion cel fericit  -  Lumânărica se pregăteşte să trăiască  -  Altă Poveste(?) modernă  -  Casa de la marginea pădurii  -  Hora Ielelor, Pensiune  -  Asura Ni, Drahan - I - Bolte de Crini  -  Hoţul de timp  -  Printre oameni  -  Nu deschideţi uşa  -  Iluzia viselor  -  O şansă pentru câţiva  -  Lumina neagră  -  Sindrom de plecare sau Povestiri dintr-o cârciumă de la marginea galaxiei  -  Intoxicaţia. Investirea de novice  -  Visul  -  Tahiji  -  Icoana  -  Depozit.01


Presă online, deci pentru tineri

News Team



Publicat Sâmbătă, 8 Aprilie 2006, ora 21:57

      Asociatia Presei Americane (NAA) a dat publicitatii ieri datele obtinute din monitorizarea presei scrise in 2005. Raportul e secondat si de un studiu de piata.
     
      Cele doua cercetari coincid in constatari privind virsta consumatorului de presa. Primul a ajuns la concluzia ca editiile online ale ziarelor locale au crescut in numarul de vizualizari cu 14% in grupul celor intre 25 si 34 de ani, si cu 9% pentru cei cu virste de 18 - 24 de ani. In general, numarul de vizitatori ai site-urilor ziarelor de peste ocean s-a marit cu aproape un sfert in decursul lui 2005. Mai mult, in noiembrie, unu din trei utilizatori americani de Internet consultase cel putin un asemenea site.
     
      O data cu numarul cititorilor online creste si venitul obtinut din publicitatea corespunzatoare pe site-urile ziarelor. Conform analistului media John Morton, aceasta crestere a plecat insa de la o baza nesemnificativa. El a estimat ca publicitatea online aduce doar 5% din venitul unui ziar, desi aceasta cifra ar putea ajunge la 6,5% in 2006.
     
      NAA a recunoscut insa ca presa scrisa are tiraje in scadere, cotatii proaste la bursa, o crestere nesemnificativa in publicitate, plus ca se confrunta cu costuri de tiparire din ce in ce mai mari. De altfel, Jay R. Smith, presedintele NAA, si-a inceput discursul de ieri cu indemnul "nu va mai lamentati" si "incepeti sa cistigati".
     
      Din 20 martie, asociatia a pornit o campanie pentru a demonstra eficienta ziarelor ca mediu publicitar. Principalul lor argument este ca in presa scrisa nu poti "sari" reclamele cum ai putea-o face in alte medii, ca Internetul sau televiziunea. Pentru aceasta campanie, NAA a cooptat The Martin Agency, firma responsabila pentru campaniile UPS si Geico.
     
      Earl Cox, principalul strateg al agentiei, crede ca ziarele ar trebui sa o rupa cu imaginea lor statica, de mediu publicitar de "scoala veche".
     
      Pe de alta parte, cei care vor sa isi faca reclama in ziare au o lunga lista de plingeri. De exemplu, Andrew Swinand, vicepresedinte la Starcom Worldwide, se lamenteaza ca nu poate cumpara in acelasi pachet spatiu pentru reclama in ziar si online.
     

Sursa :   Cotidianul (Alexandra Olivotto)
Nu există nici un comentariu  
Comentează articolul  Spune-ţi părerea

    Toate câmpurile sunt obligatorii.
    Comentariul nu poate include link-uri.
    Dacă sunteţi logat, numele şi emailul se autocompletează.
    Comentariile sunt moderate şi vor apărea pe site numai după aprobare.

Nume :
Email (nu va fi afişat) :
Comentariu :


   SFera Online v.3 Final Edition - arte vizuale şi literatură de anticipaţie
      Toate drepturile rezervate. Copyright © 2001 - 2011 SFera Online | © 2011 - 2015 Arhiva SFera Online