evomag.ro
    science-fiction fantasy poezie eseu arte vizuale
Caută :  
Resurse Contact
În vizită la psihiatru  -  Fanfara municipală  -  De aici, de sus...  -  Ceaţa  -  În noapte  -  Trenul  -  Damnarea numelui  -  Talent  -  Luminile oraşului XIII  -  Atingeri sensibile  -  Delir  -  Coşmar  -  Sexibon  -  Zori  -  Clocitorul Josh  -  Luminile oraşului IX  -  Visând cu ochiul deschis  -  Povestea unui suflet  -  Povestire  -  Fata mării, Poliana  -  Depozit.03  -  Corabiile lungi  -  Universul lent  -  Război total  -  Jazzonia : Cartea Cruciadelor  -  Uezen  -  Praf minune (III)  -  În beci  -  Arătarea  -  Către a opta zi  -  Câmpul de luptă  -  Pendulul municipal. "La dolce vita"  -  Povestea knorgului care îşi caută mama  -  Începutul  -  Contrapaganda  -  Novo Homo Sapiens  -  Un viol ratat (Din neant)  -  Pure Evil  -  Descoperirea  -  Călătorii cu îngeri  -  Perdeaua lui Simon  -  Caiet de regie  -  10 minute pâna la explozie  -  Cartea cu autor necunoscut  -  Virus de sticlă  -  Fluturi  -  Aer  -  Războiul  -  Omul invizibil  -  Ignis


Presă online, deci pentru tineri

News Team



Publicat Sâmbătă, 8 Aprilie 2006, ora 21:57

      Asociatia Presei Americane (NAA) a dat publicitatii ieri datele obtinute din monitorizarea presei scrise in 2005. Raportul e secondat si de un studiu de piata.
     
      Cele doua cercetari coincid in constatari privind virsta consumatorului de presa. Primul a ajuns la concluzia ca editiile online ale ziarelor locale au crescut in numarul de vizualizari cu 14% in grupul celor intre 25 si 34 de ani, si cu 9% pentru cei cu virste de 18 - 24 de ani. In general, numarul de vizitatori ai site-urilor ziarelor de peste ocean s-a marit cu aproape un sfert in decursul lui 2005. Mai mult, in noiembrie, unu din trei utilizatori americani de Internet consultase cel putin un asemenea site.
     
      O data cu numarul cititorilor online creste si venitul obtinut din publicitatea corespunzatoare pe site-urile ziarelor. Conform analistului media John Morton, aceasta crestere a plecat insa de la o baza nesemnificativa. El a estimat ca publicitatea online aduce doar 5% din venitul unui ziar, desi aceasta cifra ar putea ajunge la 6,5% in 2006.
     
      NAA a recunoscut insa ca presa scrisa are tiraje in scadere, cotatii proaste la bursa, o crestere nesemnificativa in publicitate, plus ca se confrunta cu costuri de tiparire din ce in ce mai mari. De altfel, Jay R. Smith, presedintele NAA, si-a inceput discursul de ieri cu indemnul "nu va mai lamentati" si "incepeti sa cistigati".
     
      Din 20 martie, asociatia a pornit o campanie pentru a demonstra eficienta ziarelor ca mediu publicitar. Principalul lor argument este ca in presa scrisa nu poti "sari" reclamele cum ai putea-o face in alte medii, ca Internetul sau televiziunea. Pentru aceasta campanie, NAA a cooptat The Martin Agency, firma responsabila pentru campaniile UPS si Geico.
     
      Earl Cox, principalul strateg al agentiei, crede ca ziarele ar trebui sa o rupa cu imaginea lor statica, de mediu publicitar de "scoala veche".
     
      Pe de alta parte, cei care vor sa isi faca reclama in ziare au o lunga lista de plingeri. De exemplu, Andrew Swinand, vicepresedinte la Starcom Worldwide, se lamenteaza ca nu poate cumpara in acelasi pachet spatiu pentru reclama in ziar si online.
     

Sursa :   Cotidianul (Alexandra Olivotto)
Nu există nici un comentariu  
Comentează articolul  Spune-ţi părerea

    Toate câmpurile sunt obligatorii.
    Comentariul nu poate include link-uri.
    Dacă sunteţi logat, numele şi emailul se autocompletează.
    Comentariile sunt moderate şi vor apărea pe site numai după aprobare.

Nume :
Email (nu va fi afişat) :
Comentariu :


   SFera Online v.3 Final Edition - arte vizuale şi literatură de anticipaţie
      Toate drepturile rezervate. Copyright © 2001 - 2011 SFera Online | © 2011 - 2015 Arhiva SFera Online