evomag.ro
    science-fiction fantasy poezie eseu arte vizuale
Caută :  
Resurse Contact
În noapte  -  ªahul de duminică  -  Luminile oraşului VI  -  Unii îmi zic Charon...  -  Citadela Asociaţiei  -  Corabiile lungi  -  O faptă eroică fără de ecou  -  Ziua în care a dispărut Mircea  -  Mimi, Momo şi Mumu  -  Poveste cu un zmeu  -  Molecula Vieţii de Apoi  -  Castravetele  -  Camera de la capătul holului  -  Luminile oraşului XXXI  -  Furnizorul de vise  -  Gândacul  -  ROV-27  -  Duel în Lumea Visurilor  -  O Poveste (?) modernă  -  Pure Evil  -  Răspuns fără întrebare  -  A Doua Epocă Întunecată  -  O dimineaţă perfectă  -  Toate filmele româneşti au un final trist  -  Casa de la marginea pădurii  -  Crist sideral  -  Poveste de mahala III : Foamea!  -  Variaţiuni pe o temă mai veche  -  Către a opta zi  -  Drum fără întoarcere  -  Luminile oraşului XX  -  Somnul uitării  -  Cincizeci  -  Luminile oraşului XXVII  -  Lumea de sus  -  Luminile oraşului XXII  -  Poveste de mahala I : Meciul  -  Engel  -  Rapsodia  -  Meduza (II)  -  Detenţie  -  Chat Room  -  Marea Neagră. Iulie  -  Nu deschideţi uşa  -  Calul cruciatului  -  Timpul schimbării  -  ªi vremea vine ca să plângi  -  Efect de înflorire (Napoca)  -  Lala  -  Meduza (XII)


Presă online, deci pentru tineri

News Team



Publicat Sâmbătă, 8 Aprilie 2006, ora 21:57

      Asociatia Presei Americane (NAA) a dat publicitatii ieri datele obtinute din monitorizarea presei scrise in 2005. Raportul e secondat si de un studiu de piata.
     
      Cele doua cercetari coincid in constatari privind virsta consumatorului de presa. Primul a ajuns la concluzia ca editiile online ale ziarelor locale au crescut in numarul de vizualizari cu 14% in grupul celor intre 25 si 34 de ani, si cu 9% pentru cei cu virste de 18 - 24 de ani. In general, numarul de vizitatori ai site-urilor ziarelor de peste ocean s-a marit cu aproape un sfert in decursul lui 2005. Mai mult, in noiembrie, unu din trei utilizatori americani de Internet consultase cel putin un asemenea site.
     
      O data cu numarul cititorilor online creste si venitul obtinut din publicitatea corespunzatoare pe site-urile ziarelor. Conform analistului media John Morton, aceasta crestere a plecat insa de la o baza nesemnificativa. El a estimat ca publicitatea online aduce doar 5% din venitul unui ziar, desi aceasta cifra ar putea ajunge la 6,5% in 2006.
     
      NAA a recunoscut insa ca presa scrisa are tiraje in scadere, cotatii proaste la bursa, o crestere nesemnificativa in publicitate, plus ca se confrunta cu costuri de tiparire din ce in ce mai mari. De altfel, Jay R. Smith, presedintele NAA, si-a inceput discursul de ieri cu indemnul "nu va mai lamentati" si "incepeti sa cistigati".
     
      Din 20 martie, asociatia a pornit o campanie pentru a demonstra eficienta ziarelor ca mediu publicitar. Principalul lor argument este ca in presa scrisa nu poti "sari" reclamele cum ai putea-o face in alte medii, ca Internetul sau televiziunea. Pentru aceasta campanie, NAA a cooptat The Martin Agency, firma responsabila pentru campaniile UPS si Geico.
     
      Earl Cox, principalul strateg al agentiei, crede ca ziarele ar trebui sa o rupa cu imaginea lor statica, de mediu publicitar de "scoala veche".
     
      Pe de alta parte, cei care vor sa isi faca reclama in ziare au o lunga lista de plingeri. De exemplu, Andrew Swinand, vicepresedinte la Starcom Worldwide, se lamenteaza ca nu poate cumpara in acelasi pachet spatiu pentru reclama in ziar si online.
     

Sursa :   Cotidianul (Alexandra Olivotto)
Nu există nici un comentariu  
Comentează articolul  Spune-ţi părerea

    Toate câmpurile sunt obligatorii.
    Comentariul nu poate include link-uri.
    Dacă sunteţi logat, numele şi emailul se autocompletează.
    Comentariile sunt moderate şi vor apărea pe site numai după aprobare.

Nume :
Email (nu va fi afişat) :
Comentariu :


   SFera Online v.3 Final Edition - arte vizuale şi literatură de anticipaţie
      Toate drepturile rezervate. Copyright © 2001 - 2011 SFera Online | © 2011 - 2015 Arhiva SFera Online