Clasa substantivului/Elena Peica

“Datorita importantei si valorilor formative pe care le are studiului limbii romane in scoala, gasirea de noi posibilitati de imbunatatire a materialului teoretic si practic pus la dispozitia elevilor/viitorilor studenti, ar trebui sa constituie o preocupare si o prioritate pentru un dascal de limba si literatura romana. Aceasta, pe de o parte, cu scopul de a facilita intelegerea in sine a obiectului de studiu, iar, pe de alta parte, scopul ar putea fi constientizarea importantei si utilitatii pe care o au, in viata de zi cu zi, informatiile pe care aceasta disciplina le transmite, mai ales in ceea ce priveste ordonarea logica a ideilor, a gandirii, care se reflecta intr-o exprimare corecta si coerenta. Dupa anul 1990, studiul limbii romane in gimnaziu si in liceu a cunoscut numeroase schimbari, principiul dupa care au fost elaborate programele si manualele scolare fiind acela de iesire din academismul teoretizant si de intoarcere catre practica functionala a limbii. Desi se dorea ca predarea-invatarea limbii romane sa raspunda tot mai mult unor cerinte reale ale vietii prin imbunatatirea comunicarii verbale a elevilor si studentilor, realitatea ultimilor ani, reflectata atat in rezultatele scolare din cadrul examenelor la nivel national, cat si la nivelul exprimarii orale si in scris al elevilor si studentilor, denota un esec clar, care este explicabil, din punctul nostru de vedere, si prin prisma modalitatii defectuoase de abordare teoretica si practica a limbii romane in manualele si auxiliarele scolare, prin intreruperea studiului aprofundat al morfologiei si sintaxei in liceu, precum si, implicit, prin decalajul prea mare – de la nivel gimnazial la nivel universitar – in studiul morfologiei si al sintaxei limbii romane. Dar cel mai mare deserviciu adus limbii romane se reflecta in numarul redus de exercitii de morfologie si de sintaxa care este prevazut in cadrul testelor decisive de evaluare si in punctajele nesemnificative ale acestora. Acest sistem permite ca un elev care nu are cunostintele minime de morfosintaxa sa poata promova, ba chiar mai mult, sa obtina un punctaj mare la aceste examene.” Autoarea

SKU: 28706d59-7b04-426f-bfdf-3c035d597c6f Categorii: , , Etichete: ,

Descriere

Clasa substantivului/Elena Peica

“Datorita importantei si valorilor formative pe care le are studiului limbii romane in scoala, gasirea de noi posibilitati de imbunatatire a materialului teoretic si practic pus la dispozitia elevilor/viitorilor studenti, ar trebui sa constituie o preocupare si o prioritate pentru un dascal de limba si literatura romana. Aceasta, pe de o parte, cu scopul de a facilita intelegerea in sine a obiectului de studiu, iar, pe de alta parte, scopul ar putea fi constientizarea importantei si utilitatii pe care o au, in viata de zi cu zi, informatiile pe care aceasta disciplina le transmite, mai ales in ceea ce priveste ordonarea logica a ideilor, a gandirii, care se reflecta intr-o exprimare corecta si coerenta. Dupa anul 1990, studiul limbii romane in gimnaziu si in liceu a cunoscut numeroase schimbari, principiul dupa care au fost elaborate programele si manualele scolare fiind acela de iesire din academismul teoretizant si de intoarcere catre practica functionala a limbii. Desi se dorea ca predarea-invatarea limbii romane sa raspunda tot mai mult unor cerinte reale ale vietii prin imbunatatirea comunicarii verbale a elevilor si studentilor, realitatea ultimilor ani, reflectata atat in rezultatele scolare din cadrul examenelor la nivel national, cat si la nivelul exprimarii orale si in scris al elevilor si studentilor, denota un esec clar, care este explicabil, din punctul nostru de vedere, si prin prisma modalitatii defectuoase de abordare teoretica si practica a limbii romane in manualele si auxiliarele scolare, prin intreruperea studiului aprofundat al morfologiei si sintaxei in liceu, precum si, implicit, prin decalajul prea mare – de la nivel gimnazial la nivel universitar – in studiul morfologiei si al sintaxei limbii romane. Dar cel mai mare deserviciu adus limbii romane se reflecta in numarul redus de exercitii de morfologie si de sintaxa care este prevazut in cadrul testelor decisive de evaluare si in punctajele nesemnificative ale acestora. Acest sistem permite ca un elev care nu are cunostintele minime de morfosintaxa sa poata promova, ba chiar mai mult, sa obtina un punctaj mare la aceste examene.” Autoarea

Livrare si plata Clasa substantivului/Elena Peica

Plata produselor

Pentru plata produselor comandate, dupa ce ati dat click pe “adauga in cos” aveti la dispozitie urmatoarele posibilitati de plata:

-plata cu card bancar debit sau credit intr-un mediu securizat 3DSecure prin procesatorul de plati electronice EuPlatesc.ro. Nu se percepe nici un comision.

-in sistem ramburs (marfa trimisa va fi platita in momentul primirii coletului)
Plate se efectueaza la ridicarea coletului, in oficiul postal sau la curier. Valoarea taxelor de expediere se adauga la valoarea rambursului;

-prin OP pe baza unei facturi proforme eliberata

-plata in rate la una din bancile partenere:

Alpha Bank – optiune 2-12 rate fara dobanda;

BRD Finance – optiune 1, 3, 4, 5, 6rate fara dobanda;

Banca Transilvania – optiune 2, 3 ,4 rate fara dobanda;

First Bank – optiune 2-9 rate fara dobanda;

Garanti Bank – optiune 2-6 rate fara dobanda.

Livrare

Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizând modalitatea si termenul de livrare alese de dumneavoastra la efectuarea comenzii. Coletul cu produsele pe care le-ati ales poate fi expediat prin curierat rapid. Coletele se expediaza prin Urgent-Cargus sau nemo Express.

Termenul de livrare este de 24 h-48 h (din momentul expedierii) in mod exceptional pot exista intarzieri de cateva zile cauzate de motive care tin exclusiv de firmele de curierat, taxa este 18.95 lei/colet cu exceptia promotiilor cand beneficiati de transport gratuit la anumite sume minime de achizitii. Pretul este final si include taxa de ramburs.

Nu se percep KM suplimentari, livrarea la pretul fix de 18.95 ron este disponibila pe intreg teritoriul tarii. Desi nu garantam acest lucru, incercam sa expediem majoritatea comenzilor plasate pana la ora 14:00 in aceeasi zi de luni pana vineri iar comenzile primite dupa ora 14 in urmatoarea zi lucratoare.

Intarzieri in expedierea comenzilor pot aparea atunci cand acestea nu sunt confirmate de catre client, nu sunt suficiente produse pe stoc sau capacitatea de procesare nu este suficienta datorita unui volum neasteptat de mare de comenzi.

Pentru livrările efectuate prin servicii de curierat, termenele de livrare pot fi depășite în funcție de încărcarea curierilor parteneri in perioada COVID-19 sau sarbatori precum Black Friday, Sărbători de Crăciun, Revelion, de Paște, 1 Iunie, 1 Decembrie, 1 Martie, 8 Martie etc.

Retur produs Clasa substantivului/Elena Peica

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand