Cum sa dai lovitura. Afla cum isi construiesc marii antreprenori afacerile si influenta si afla cum o poti face chiar tu/Gary Vaynerchuk

In bestsellerul sau international din 2009, Da lovitura! [Crush It!], Gary insista ca un brand personal viu era esential pentru succesul in domeniul antrepenoriatului. in Cum sa dai lovitura, explica motivele pentru care acest lucru e cu atat mai adevarat in ziua de azi, oferind o perspectiva unica asupra lucrurilor care s-au schimbat si asupra principiilor care raman la fel. in plus, impartaseste povestile altor antreprenori care s-au imbogatit mai mult decat credeau ca e posibil (si nu doar financiar), urmand principiile din Da lovitura!. Secretul succesului lor (si al lui Gary) este modul in care inteleg platformele de retele sociale si disponibilitatea de a face orice a fost nevoie pentru a folosi aceste instrumente la adevaratul lor potential. Volumul de fata ii invata si pe cititori cum sa faca exact acelasi lucru. In aceasta carte, Gary diseca toate platformele majore de retele sociale din prezent pentru ca toata lumea, de la un instalator la un patinator profesionist, sa stie exact cum sa-si amplifice brandul personal pe fiecare dintre ele. Ofera sfaturi teoretice si tactice pentru a deveni vedete in retele binecunoscute ca Twitter, Facebook, YouTube, Instagram, Pinterest si Snapchat, de pe platforme pentru podcasturi ca Spotify, Soundcloud, iHeartRadio si iTunes sau de pe alte platforme mai noi, cum ar fi Musical.ly. Pentru cei cu mai multa experienta, Cum sa dai lovitura clarifica anumite nuante mai putin cunoscute, oferind sfaturi inovatoare si ajustari inteligente ale unor strategii obisnuite. “Gary este un antreprenor priceput, cu un talent pentru comunicare ce depaseste toata vrajeala care impiedica uneori succesul. Avem aceeasi filosofie simplista de afaceri, motiv pentru care am devenit si buni prieteni: fiti dispusi sa munciti din greu. si fiti recunoscatori intotdeauna. Cum sa dai lovitura este o lectura obligatorie pentru toti oamenii care vor sa fie cei mai buni in domeniul lor.” – DWAYNE “THE ROCK” JOHNSON “Umorul, intelepciunea si generozitatea lui Gary se vad clar in aceasta carte. Are capacitatea de a le vorbi sincer antreprenorilor, oferindu-le sfaturi tangibile pentru a ghida o idee de la aparitie la actiune, indiferent de domeniul in care lucreaza.” – JESSICA ALBA “Gary este o forta de neoprit in ceea ce priveste optimismul, munca si evitarea scuzelor. Cum sa dai lovitura contine cele mai bune idei ale sale si cine o ia in serios isi poate schimba viata.” – KRISTIN LEMKAU “Numele GaryVee a devenit sinonim cu motivarea unei intregi generatii. Nimeni nu intelege puterea retelelor sociale mai bine decat Gary, deoarece nimic din ceea ce spune el nu e teorie; sunt lucruri intelese din experienta sa profunda in afaceri si in viata.” – CASEY NEISTAT GARY VAYNERCHUK este un antreprenor in serie si cel care a revolutionat perceptia mediului de afaceri asupra interactiunii cu comunitatile online. Gary si-a facut debutul in afaceri preluand un mic magazin de vinuri care apartinea tatalui sau, reusind in mai putin de 10 ani sa creasca cifra de afaceri de la 3 milioane de dolari pe an la 45 de milioane. in 2006 a lansat Wine Library TV, site care l-a consacrat ca unul dintre cele mai puternice branduri personale din online. Askmen.com l-a inclus pe Gary in Top 49 al celor mai influenti oameni din 2009, iar BusinessWeek in Top 20 al celor care constituie un exemplu pentru orice antreprenor.

SKU: b5dea778-c77a-469b-a49b-32b3ad5ede87 Categorii: , , Etichete: ,

Descriere

Cum sa dai lovitura. Afla cum isi construiesc marii antreprenori afacerile si influenta si afla cum o poti face chiar tu/Gary Vaynerchuk

In bestsellerul sau international din 2009, Da lovitura! [Crush It!], Gary insista ca un brand personal viu era esential pentru succesul in domeniul antrepenoriatului. in Cum sa dai lovitura, explica motivele pentru care acest lucru e cu atat mai adevarat in ziua de azi, oferind o perspectiva unica asupra lucrurilor care s-au schimbat si asupra principiilor care raman la fel. in plus, impartaseste povestile altor antreprenori care s-au imbogatit mai mult decat credeau ca e posibil (si nu doar financiar), urmand principiile din Da lovitura!. Secretul succesului lor (si al lui Gary) este modul in care inteleg platformele de retele sociale si disponibilitatea de a face orice a fost nevoie pentru a folosi aceste instrumente la adevaratul lor potential. Volumul de fata ii invata si pe cititori cum sa faca exact acelasi lucru. In aceasta carte, Gary diseca toate platformele majore de retele sociale din prezent pentru ca toata lumea, de la un instalator la un patinator profesionist, sa stie exact cum sa-si amplifice brandul personal pe fiecare dintre ele. Ofera sfaturi teoretice si tactice pentru a deveni vedete in retele binecunoscute ca Twitter, Facebook, YouTube, Instagram, Pinterest si Snapchat, de pe platforme pentru podcasturi ca Spotify, Soundcloud, iHeartRadio si iTunes sau de pe alte platforme mai noi, cum ar fi Musical.ly. Pentru cei cu mai multa experienta, Cum sa dai lovitura clarifica anumite nuante mai putin cunoscute, oferind sfaturi inovatoare si ajustari inteligente ale unor strategii obisnuite. “Gary este un antreprenor priceput, cu un talent pentru comunicare ce depaseste toata vrajeala care impiedica uneori succesul. Avem aceeasi filosofie simplista de afaceri, motiv pentru care am devenit si buni prieteni: fiti dispusi sa munciti din greu. si fiti recunoscatori intotdeauna. Cum sa dai lovitura este o lectura obligatorie pentru toti oamenii care vor sa fie cei mai buni in domeniul lor.” – DWAYNE “THE ROCK” JOHNSON “Umorul, intelepciunea si generozitatea lui Gary se vad clar in aceasta carte. Are capacitatea de a le vorbi sincer antreprenorilor, oferindu-le sfaturi tangibile pentru a ghida o idee de la aparitie la actiune, indiferent de domeniul in care lucreaza.” – JESSICA ALBA “Gary este o forta de neoprit in ceea ce priveste optimismul, munca si evitarea scuzelor. Cum sa dai lovitura contine cele mai bune idei ale sale si cine o ia in serios isi poate schimba viata.” – KRISTIN LEMKAU “Numele GaryVee a devenit sinonim cu motivarea unei intregi generatii. Nimeni nu intelege puterea retelelor sociale mai bine decat Gary, deoarece nimic din ceea ce spune el nu e teorie; sunt lucruri intelese din experienta sa profunda in afaceri si in viata.” – CASEY NEISTAT GARY VAYNERCHUK este un antreprenor in serie si cel care a revolutionat perceptia mediului de afaceri asupra interactiunii cu comunitatile online. Gary si-a facut debutul in afaceri preluand un mic magazin de vinuri care apartinea tatalui sau, reusind in mai putin de 10 ani sa creasca cifra de afaceri de la 3 milioane de dolari pe an la 45 de milioane. in 2006 a lansat Wine Library TV, site care l-a consacrat ca unul dintre cele mai puternice branduri personale din online. Askmen.com l-a inclus pe Gary in Top 49 al celor mai influenti oameni din 2009, iar BusinessWeek in Top 20 al celor care constituie un exemplu pentru orice antreprenor.

Livrare si plata Cum sa dai lovitura. Afla cum isi construiesc marii antreprenori afacerile si influenta si afla cum o poti face chiar tu/Gary Vaynerchuk

Plata produselor

Pentru plata produselor comandate, dupa ce ati dat click pe “adauga in cos” aveti la dispozitie urmatoarele posibilitati de plata:

-plata cu card bancar debit sau credit intr-un mediu securizat 3DSecure prin procesatorul de plati electronice EuPlatesc.ro. Nu se percepe nici un comision.

-in sistem ramburs (marfa trimisa va fi platita in momentul primirii coletului)
Plate se efectueaza la ridicarea coletului, in oficiul postal sau la curier. Valoarea taxelor de expediere se adauga la valoarea rambursului;

-prin OP pe baza unei facturi proforme eliberata

-plata in rate la una din bancile partenere:

Alpha Bank – optiune 2-12 rate fara dobanda;

BRD Finance – optiune 1, 3, 4, 5, 6rate fara dobanda;

Banca Transilvania – optiune 2, 3 ,4 rate fara dobanda;

First Bank – optiune 2-9 rate fara dobanda;

Garanti Bank – optiune 2-6 rate fara dobanda.

Livrare

Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizând modalitatea si termenul de livrare alese de dumneavoastra la efectuarea comenzii. Coletul cu produsele pe care le-ati ales poate fi expediat prin curierat rapid. Coletele se expediaza prin Urgent-Cargus sau nemo Express.

Termenul de livrare este de 24 h-48 h (din momentul expedierii) in mod exceptional pot exista intarzieri de cateva zile cauzate de motive care tin exclusiv de firmele de curierat, taxa este 18.95 lei/colet cu exceptia promotiilor cand beneficiati de transport gratuit la anumite sume minime de achizitii. Pretul este final si include taxa de ramburs.

Nu se percep KM suplimentari, livrarea la pretul fix de 18.95 ron este disponibila pe intreg teritoriul tarii. Desi nu garantam acest lucru, incercam sa expediem majoritatea comenzilor plasate pana la ora 14:00 in aceeasi zi de luni pana vineri iar comenzile primite dupa ora 14 in urmatoarea zi lucratoare.

Intarzieri in expedierea comenzilor pot aparea atunci cand acestea nu sunt confirmate de catre client, nu sunt suficiente produse pe stoc sau capacitatea de procesare nu este suficienta datorita unui volum neasteptat de mare de comenzi.

Pentru livrările efectuate prin servicii de curierat, termenele de livrare pot fi depășite în funcție de încărcarea curierilor parteneri in perioada COVID-19 sau sarbatori precum Black Friday, Sărbători de Crăciun, Revelion, de Paște, 1 Iunie, 1 Decembrie, 1 Martie, 8 Martie etc.

Retur produs Cum sa dai lovitura. Afla cum isi construiesc marii antreprenori afacerile si influenta si afla cum o poti face chiar tu/Gary Vaynerchuk

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand