Growth hacker marketing. Revised & Expanded/Ryan Holiday

“in sfarsit ni se explica si clarifica, in termeni usor de inteles, ce inseamna growth hacking-ul. Chiar mai mult decat atat, ni se ofera strategii reale si tactici de aplicare.” – Alex Korchinski, Growth Hacker la Scribd “Growth hackerii sunt noii V.P. (vicepresedinti) in marketing, iar cartea de fata iti arata cum poti face aceasta transformare.” – Andrew Chen, antreprenor in Silicon Valley, consilier pentru start-up-uri “Ryan sintetizeaza mentalitatea puternica a unui growth hacker si o face accesibila oamenilor de marketing, indiferent de marimea companiei sau domeniul in care aceasta isi desfasoara activitatea. Daca dupa ce vei citi aceasta carte nu vei avea rezultate mai bune in vanzari, inseamna ca ceva este in neregula cu produsul tau.” – Sean Ellis, fost Growth Hacker la Dropbox si fondator al Qualaroo Noua generatie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe marketingul traditional. Fara lansari in presa, fara spoturi publicitare la TV sau afise. in locul acestora ei s-au concentrat pe o noua strategie – growth hacking – pentru a ajunge la cat mai multi oameni/consumatori, in ciuda bugetelor modeste alocate pentru marketing. “Aceasta carte e un apel catre toti oamenii de marketing. De asemenea, este un tutorial pentru ingineri, IT-isti, fondatori si designeri. Cititi-o!” – Porter Gale, fost Vicepresedinte in Marketing la Virgin America si autor al volumului Your Network is Your Net Worth “Pragmatica si practica daca esti responsabil de cresterea unei companii, nu iti poti permite sa nu citesti aceasta carte.” – Ryan Delk, Director de dezvoltare la Gumroad Ryan Holiday este specialist in strategie media si un scriitor cunoscut in domeniul strategiei si afacerilor. Dupa ce a renuntat la colegiu la varsta de 19 ani pentru a fi ucenicul lui Robert Greene, autorul cartii “Succes si putere: 48 de legi pentru a reusi in viata”, a continuat prin a consilia multi autori de bestselleruri si muzicieni cu multiple discuri de platina. A avut multi ani functia de director de marketing la American Apparel, unde campaniile sale au fost folosite ca studiu de caz de catre Twitter, YouTube si Google, scriindu-se despre ele in AdAge, New York Times si Fast Company. Prima sa carte, Crede-ma, te mint! Confesiunile unui manipulator media – pe care Financial Times a numit-o “o carte uimitoare si tulburatoare” – a fost un bestseller de debut si se preda acum in colegiile din toata lumea. in prezent, este editorialist ocazional la New York Observer si scrie articole pentru Thought Catalog din orasul sau natal, Austin, Texas.

SKU: 0448e5b8-2833-435b-8384-f0be1fedc2bd Categorii: , , Etichete: ,

Descriere

Growth hacker marketing. Revised & Expanded/Ryan Holiday

“in sfarsit ni se explica si clarifica, in termeni usor de inteles, ce inseamna growth hacking-ul. Chiar mai mult decat atat, ni se ofera strategii reale si tactici de aplicare.” – Alex Korchinski, Growth Hacker la Scribd “Growth hackerii sunt noii V.P. (vicepresedinti) in marketing, iar cartea de fata iti arata cum poti face aceasta transformare.” – Andrew Chen, antreprenor in Silicon Valley, consilier pentru start-up-uri “Ryan sintetizeaza mentalitatea puternica a unui growth hacker si o face accesibila oamenilor de marketing, indiferent de marimea companiei sau domeniul in care aceasta isi desfasoara activitatea. Daca dupa ce vei citi aceasta carte nu vei avea rezultate mai bune in vanzari, inseamna ca ceva este in neregula cu produsul tau.” – Sean Ellis, fost Growth Hacker la Dropbox si fondator al Qualaroo Noua generatie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe marketingul traditional. Fara lansari in presa, fara spoturi publicitare la TV sau afise. in locul acestora ei s-au concentrat pe o noua strategie – growth hacking – pentru a ajunge la cat mai multi oameni/consumatori, in ciuda bugetelor modeste alocate pentru marketing. “Aceasta carte e un apel catre toti oamenii de marketing. De asemenea, este un tutorial pentru ingineri, IT-isti, fondatori si designeri. Cititi-o!” – Porter Gale, fost Vicepresedinte in Marketing la Virgin America si autor al volumului Your Network is Your Net Worth “Pragmatica si practica daca esti responsabil de cresterea unei companii, nu iti poti permite sa nu citesti aceasta carte.” – Ryan Delk, Director de dezvoltare la Gumroad Ryan Holiday este specialist in strategie media si un scriitor cunoscut in domeniul strategiei si afacerilor. Dupa ce a renuntat la colegiu la varsta de 19 ani pentru a fi ucenicul lui Robert Greene, autorul cartii “Succes si putere: 48 de legi pentru a reusi in viata”, a continuat prin a consilia multi autori de bestselleruri si muzicieni cu multiple discuri de platina. A avut multi ani functia de director de marketing la American Apparel, unde campaniile sale au fost folosite ca studiu de caz de catre Twitter, YouTube si Google, scriindu-se despre ele in AdAge, New York Times si Fast Company. Prima sa carte, Crede-ma, te mint! Confesiunile unui manipulator media – pe care Financial Times a numit-o “o carte uimitoare si tulburatoare” – a fost un bestseller de debut si se preda acum in colegiile din toata lumea. in prezent, este editorialist ocazional la New York Observer si scrie articole pentru Thought Catalog din orasul sau natal, Austin, Texas.

Livrare si plata Growth hacker marketing. Revised & Expanded/Ryan Holiday

Plata produselor

Pentru plata produselor comandate, dupa ce ati dat click pe “adauga in cos” aveti la dispozitie urmatoarele posibilitati de plata:

-plata cu card bancar debit sau credit intr-un mediu securizat 3DSecure prin procesatorul de plati electronice EuPlatesc.ro. Nu se percepe nici un comision.

-in sistem ramburs (marfa trimisa va fi platita in momentul primirii coletului)
Plate se efectueaza la ridicarea coletului, in oficiul postal sau la curier. Valoarea taxelor de expediere se adauga la valoarea rambursului;

-prin OP pe baza unei facturi proforme eliberata

-plata in rate la una din bancile partenere:

Alpha Bank – optiune 2-12 rate fara dobanda;

BRD Finance – optiune 1, 3, 4, 5, 6rate fara dobanda;

Banca Transilvania – optiune 2, 3 ,4 rate fara dobanda;

First Bank – optiune 2-9 rate fara dobanda;

Garanti Bank – optiune 2-6 rate fara dobanda.

Livrare

Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizând modalitatea si termenul de livrare alese de dumneavoastra la efectuarea comenzii. Coletul cu produsele pe care le-ati ales poate fi expediat prin curierat rapid. Coletele se expediaza prin Urgent-Cargus sau nemo Express.

Termenul de livrare este de 24 h-48 h (din momentul expedierii) in mod exceptional pot exista intarzieri de cateva zile cauzate de motive care tin exclusiv de firmele de curierat, taxa este 18.95 lei/colet cu exceptia promotiilor cand beneficiati de transport gratuit la anumite sume minime de achizitii. Pretul este final si include taxa de ramburs.

Nu se percep KM suplimentari, livrarea la pretul fix de 18.95 ron este disponibila pe intreg teritoriul tarii. Desi nu garantam acest lucru, incercam sa expediem majoritatea comenzilor plasate pana la ora 14:00 in aceeasi zi de luni pana vineri iar comenzile primite dupa ora 14 in urmatoarea zi lucratoare.

Intarzieri in expedierea comenzilor pot aparea atunci cand acestea nu sunt confirmate de catre client, nu sunt suficiente produse pe stoc sau capacitatea de procesare nu este suficienta datorita unui volum neasteptat de mare de comenzi.

Pentru livrările efectuate prin servicii de curierat, termenele de livrare pot fi depășite în funcție de încărcarea curierilor parteneri in perioada COVID-19 sau sarbatori precum Black Friday, Sărbători de Crăciun, Revelion, de Paște, 1 Iunie, 1 Decembrie, 1 Martie, 8 Martie etc.

Retur produs Growth hacker marketing. Revised & Expanded/Ryan Holiday

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand